  • Data: 2006-11-10 00:49:18
    Temat: Re: Ukradli mi przedmiot powierzony w przechowanie :(
    Od: "PaskaL" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie uważam, by było sie czym przejmować. Nie ma podstaw by w ogóle
    o tym myslec, choć pewnie lekki stres czaiłby się za każdym.
    Nie ma jednak podstaw ani właściciel, ani pracownicy by twierdzić,
    że przedmiot pozostawili i go nie odebrali.
    Wierzę, że prawo stoi po właściwej stronie.
    Nie powinno się też wybiegać zvyt mocno, bo bywa czasem tak, że
    dzieje się coś co zaplanowaliśmy gderaniem.
    Czas pokaże, jeśli w ogóle coś się wyjaśni i ktoś pojawi się
    choć podziękować za "przechowalnię".

    Głosowanie miało być raczej formą rozluźniejącą. Nie napisałam,
    że zapłacili za usługę tylko, że powinni skoro nie mieli zamiaru
    odebrac maszyny "za chwile". Rodzaj badania i żartu, a nie
    potwierdzenie dokonania transakcji.

    Czy dziś mamy tylko prawo i sprawiedliwość?
    kabarety, żarty i rozrywka została widzę zabroniona i ocenzurowana.

    PozdrawiaM