  • Data: 2006-11-10 00:39:25
    Temat: Re: Ukradli mi przedmiot powierzony w przechowanie :(
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "PaskaL" <p...@o...pl> wrote in message
    news:1163116438.648381.68170@b28g2000cwb.googlegroup
    s.com...

    >Dokładnie tak.
    >Zabawna opowiść i umieszczane rady.
    >Gdybym ja była Twoim tatą, to w ogóle nie przejmowałabym się
    >niczym.
    >Poza tym powinni zapłacić za przechowalnię ciękiego sprzętu.
    >Głosujmy za stawką co Wy na to?
    >Moja propozycja to 20 złtych dziennie :-)

    Zastanowiłaś się co proponujesz?
    Otóż proponujesz danie argumentu facetom, że jednak ten przedmiot przyjął na
    przechowanie za opłatą i włąsnie mu go ukradli.

    Pozowlenie ozstawienia facetom ich rzeczy pod płotem, a branie kasy za
    przechowanie rzeczy to dwie różne sprawy.

    >Jeśli chodzi o parking...
    >radzę sprawdzić, bo tylko parkingi ubezpieczone zwracają
    >jakiekolwiek pieniądze za kradzież pojazdu z parkingu. Inne nie
    >ponoszą odpowiedzialności, a jeśli chcesz stawiac samochód na
    >parkingu i za to płacić... Twój wybór.

    Ponoszą ponoszą, tylko bradziej się migają, bo im się wydaje, że nie
    ponoszą.
    A ubezpieczenie parkingu ma się nijak do faktu ponoszenia odpowiedzialności
    lub nie.
    To tak jakbyś napisała, że mieszkanie warto kupować pod sąsiadem który jest
    ubezpieczony, bo jak jest nieubezpieczony to nie odpowiada za straty w
    przypadku zalania.

    Gerenralnie napisałaś bzdury.