  • Data: 2006-11-10 08:00:40
    Temat: Re: Ukradli mi przedmiot powierzony w przechowanie :(
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 9 Nov 2006 15:43:53 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

    > Tak sobie myślę, że to co zrobił tata to mocno nierozsądne było. Nawet
    > gdyby maszyna nadal stała, to tak naprawdę nie wiadomo, komu ją wydać,
    > bo przecież nie wiadomo, kto nam ją oddał w przechowanie!

    Spokojnie wczytaj się w sugestie kolegów. Nie masz się czego bać.
    Zgoda o to, aby przechować urządzenie na Waszym terenie była przejawem
    dobrej woli i na tym cała sprawa się kończy. Nie podpisaliście żadnego
    dokumentu przekazania maszyny pod Wasze władanie, nie ma mowy także o
    obowiązku dozoru tejże maszyny. Na dobrej woli się kończy i tyle. To że
    wstawią maszynę "na gębę" nie oznacza, że użyczający miejsca przechowania
    musi od razu zakładać miliony zabezpieczeń i nie zważając na pogodę w dzień
    i w noc zachowywać wartę honorową w ochronie przed złodziejami.
    Dozór maszyny jest w gestii właściciela lub osób, którym powierzył maszynę
    czyli pracowników.

    Ja bym się nie przejmował i spokojnie czekał na rozwój sytuacji.
    Nie ruszajcie miejsca skąd ukradziono lub zabrano maszynę.
    Może faktycznie było tak, że ekipa pod Waszą nieobecnąść zabrała
    urządzenie.

    Z drugiej strony to często zdarza się, że to właśnie "uczciwi inaczej"
    robotnicy, po godzinach spieniężają w łatwy sposób cudze rzeczy dostępne na
    budowie, więc nie ździwiłym się jak ubijarkę podwędził jeden z pracowników.

    Jeśli jednak prawowity właściciel będzie chciał odebrać ubijarkę sądząc, że
    ona nadal się tam znajduje proponowałbym konstruktywnie opisać wersję
    wydarzeń.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --