  • 11. Data: 2019-07-21 22:16:04
    Temat: Re: Ujawnienie nazwiska sygnalisty-donosiciela
    Od: kriters <k...@o...pl>

    W dniu 21.07.2019 o 17:53, Jacek pisze:
    > Czy składając donos do Straży Miejskiej na sąsiada za palenie śmieci
    > mam jakąś gwarancję, że SM nie ujawni mu kto doniósł? Jakieś RODO, czy
    > coś tam działa?
    > Jacek

    Kilka razy składałem zawiadomienia w straży (na miejscu) i zawsze
    musiałem zaznaczyć że życzę sobie anonimizacji danych. Ale za to inne
    urzędy w tej samej sprawie
    się nie takimi pierdołami nie przejmowały i od razu było wiadomo kto się
    skarżył.

  • 12. Data: 2019-07-21 23:10:09
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.07.2019 o 21:26, Shrek pisze:

    > To zależy. Jeśli służba będzie miała zamiar coś z tym zrobić to
    > niekoniecznie.

    niezależnie od tego, czy chce czy nie chce zasada SS brzmi tak jak wyżej:)

    --
    I love love

  • 13. Data: 2019-07-21 23:42:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.07.2019 o 22:16, kriters pisze:

> [...]
    > urzędy w tej samej sprawie
    > się nie takimi pierdołami nie przejmowały i od razu było wiadomo kto się

    Tylko, czy na pewno o tym samym mówimy? Anonimizacja przy wykroczeniu
    polega na ukryciu Twoich danych kontaktowych. W materiałach dostępnych
    stronom zostaje imię, nazwisko i data urodzenia. Czasem ma to sens
    oczywiście, ale tutaj chyba niewielki, skoro to sąsiad.

  • 14. Data: 2019-07-22 00:22:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.07.2019 o 21:11, u2 pisze:

    > ano, czyli składając donos na sąsiada, sąsiad na pewno dowie się kto
    > na niego doniósł:)

    Straż Miejska pracy operacyjnej nie prowadzi i nie może przyjmować
    informacji od niejawnych współpracowników. No więc zbyt wiele wymagać od
    nich nie można.

  • 15. Data: 2019-07-22 06:26:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.07.2019 o 22:10, Animka pisze:

    > Nieładnie jest donosić.
    > Jak juz dzwonisz to powiedz, że dzwonisz anonimowo i wyłącz prezentację
    > numeru. Poza tym-nie rób sąsiadom świństwa.

    Jprdl.

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2019-07-22 08:48:49
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Straż Miejska pracy operacyjnej nie prowadzi i nie może przyjmować
    > informacji od niejawnych współpracowników. No więc zbyt wiele wymagać od
    > nich nie można.

    ano, donosik to donosik, można, a nawet trzeba ujawnić dane donosiciela,
    to naczelna zasada służb:)))))))))))))))))))))

    --
    I love love

  • 17. Data: 2019-07-22 11:38:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.07.2019 o 08:48, u2 pisze:
    > ano, donosik to donosik, można, a nawet trzeba ujawnić dane donosiciela,
    > to naczelna zasada służb:)))))))))))))))))))))

    Zajrzyj do kpow czy kpk i nie marudź.

  • 18. Data: 2019-07-23 01:08:37
    Od: Krzysztof 'kw1618' Warszawa <k...@g...3mam.net>

> [...]
    > Czy składając donos do Straży Miejskiej na sąsiada za palenie śmieci mam
    > jakąś gwarancję, że SM nie ujawni mu kto doniósł? Jakieś RODO, czy coś

    zawsze warto ułatwić im zadanie i dane osobowe załączyć w załączniku nr
    1, wtedy nic nie będą musieli kreslić, zasłaniac czy zamalowywać, a po
    prostu kartki z danymi nie udostępnią

  • 19. Data: 2019-07-23 06:59:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mnie śmieszyło, gdy składałem uprzejme powiadomienie o popełnieniu przez J.K. do POL,
    a oni udostępniając mi jako poszkodowanemu
    akta zasłaniali dane osobowe sprawcy.
    Swoją droga POL jest śmieszna - jak chcesz, żeby coś wszczęli, to dla nich to Ty
    jesteś poszkodowanym, który musi sam o wszystko się
    starać z oskarżenia prywatnego, a jak chcesz dostęp do akt, to nagle dla POL jesteś
    jedynie "powiadamiającym" któremu akt najlepiej
    nie udostępniać w ogóle.

    -----

  • 20. Data: 2019-07-23 09:23:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Oczywiście chodziło o przysłowiowego Jana Kow. , a nie TEGO J.K. ;-))

    -----