  • Data: 2018-01-25 09:24:20
    Temat: Re: Uchylenie się od skutków prawnych oświadczenia woli
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> szukaj wiadomości tego autora

    On 25.01.2018 00:12, J.F. wrote:
    > c) a jesli nie bylo ... umowa zostala zawarta, w ramach praw
    > konsumenta powinna byc wykonana, ale grozi Ci, ze sad uzna jedynie
    > kwote zaplaty, a ja sprzedawca jak rozumiem zwrocil, to czego
    > chcialbys jeszcze ?

    Po prostu chciałbym aby umowa była wykonana zamiast zwrotu tego, co
    zapłaciłem i oświadczenia sprzedawcy, że się pomylił. Bo w ten sposób to
    można się wykolegować z każdej umowy bez konsekwencji. Może tak można,
    nie wiem, stąd moje wątpliwości i pytania. Może się pomylił, ale
    wolałbym, aby stwierdził to ktoś bezstronny a nie tylko sprzedawca.

    JaceK