    From: "AT" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ubezpieczenie zdrowotne a dziecko
    Date: Wed, 6 Jul 2011 13:10:00 +0200

    > Teoretycznie dziecko do 18 r. ż. jest objęte bezpłatną opieką zdrowotną
    > z mocy ustawy, ale przychodnie różnie do tego podchodzą. W razie czego
    > można się powołać na art. 2-1-3:

    Ostatnio jadąc z 3 miesięcznym dzieckiem do kardiologa
    nie chcieli nas przyjąc, dziecko ubezpieczone pod Żonę,
    miała aktualne ubezpieczenie, przyjęli, ale Kardiolog
    powiedział,. ze nie zrobi echa serca, i doskonale pewnie wiemy dlaczego
    zaskoczyl nas i powiedział
    bo nie macie druku ZCNA.

    Pojechałem i załatwiłem następnego dnia, ale wizyte dopiero za miesiąc
    umówił.

    Potraktował nas z gory, rzucając tekstami, nieznajomośc prawanie nie zwalnia
    z jego nieznajomości.

    Nie mogłem doszukac na na stronach nfz, czy faktycznie tak jest z tym ZCNA,
    jednak w firmie
    uzyskalem info, ze do 3miesięcy powinni przyjąc dziecko na ubezpieczenie
    matki i nigdy nikt nie mial z tym problemu

    przeciez do 2giego miesiąca zycia przyjmowali, to co temu odwaliło?
    Drożąc temat sprawdzilismy, okazało się ze ten kardiolog jest właścicielem
    tej kliniki.