    From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ubezpieczenie OC - kto musi zapłacić
    Date: Mon, 11 Apr 2016 09:26:11 +0200

    W wiadomości
    k...@1...0.0.1
    *Budzik* napisał(-a):

    > Zastanawiałem sie tylko, czy to nie on powinien zapłacic, skoro, jakby
    > zapłacił za cały rok, to wtedy po sprzedazy samochodu nie przysługuje
    > mu przeciez zwrot nadpłaconego OC.

    Nie powinien jeśli pojazd sprzedał przed upływem terminu płatności raty.
    Zwrot by dostał gdybyś Ty wypowiedział umowę. Wtedy zwróciliby kwotę za
    okres od wypowiedzenia do końca umowy, o ile ta byłaby opłacona za
    cały rok, lub do terminu płatności drugiej raty, jeśli płatna ratalnie.

    > Sadziłem, ze te dwie sytuacje sa tozsame czyli ze za zawarta umowe
    > odpowiada co do zapłaty do konca ten kto te umowe zawierał, nawet jak
    > sprzeda samochod.

    Polecam lekturę
    http://isap.sejm.gov.pl/Download;jsessionid=E01C8F3B
    DBC7BF35E0FE4F25F7260FF7?id=WDU20031241152&type=3
    od art.23, a w szczególności art.32 ust.4

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675