  • Data: 2016-04-11 14:34:25
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC - kto musi zapłacić
    Od: <6...@5...143425.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    J.F. w
    <news:570b7917$0$659$65785112@news.neostrada.pl>:

    > No i co bedzie na polisie ? Praktycznie to samo co na kwitku.

    Pokażesz trollu polisę OC od któregoś swojego pojazdu za ostatni rok
    opłaconej w ratach?

    > No chyba, ze Tobie wysylaja jakas specjalna polise juz po dokonaniu
    > platnosci ...

    Trolliku, przed wielokropkiem - podobnie jak przed znakiem zapytania - nie
    stawia sie znaku odstępu.

    Wracając do tematu, twoje wypociny sugerują, że nie wiesz jaką polisę
    zawarłeś, jak ja opłacasz, i z tego powodu nabywca się od ciebie nie może
    dowiedzieć. BZDURA. Jak większość co ostatnio wypisujesz.

    --
    'Tom N'