  • 1. Data: 2002-08-11 18:40:24
    Temat: Re: Uaktualniona Lista Zydow
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Widze glupku wioskowy ze znowu zaczales tym razem straszyc,pewnie w innej
    kawiarence internetowej.Twoje teksty palancie ida tym razem do abuse a z
    providerem w swidnicy ktory dopuszcza idiotow do netu porozmawiam sobie jutro
    przez telefon.Najwyzej wszystkie kawiarenki w Swidnicy straca przez ciebie
    lacze palancie.Szykuj sie na pisanie ulotek i rozdawanie ich w szpitalu
    psychiatrycznym kolego,bo na grupach dyskusyjnych za niebawem cie nie bedzie

  • 2. Data: 2002-08-11 18:50:22
    Od: "jarek00000" <j...@f...pl>

> [...]
    > lacze palancie.Szykuj sie na pisanie ulotek i rozdawanie ich w szpitalu
    > psychiatrycznym kolego,bo na grupach dyskusyjnych za niebawem cie nie

    Jeden list i tyle emocji?
    To moze zamkniesz wszystkie kawiarenki w Polsce?
    A w ogole zabrac lidziom komputery, albo spisac umowe z Yahoou!
    Niech ludzie pisza ulotki.

    boukun
    http://home.t-online.de/home/boukun/nazi.htm

  • 3. Data: 2002-08-12 08:32:57
    Od: "lord" <w...@p...onet.pl>

    a gdzie wolnosc slowa ?
    jezeli koles ma takie odczucia i wiadomosci to jest jego sprawa. ktos moze
    powiedziec aby nie umieszczal takich rzeczy na necie - czemu ? ja to
    przeczytalem i nie wypowiem sie na jego temat do poki nie sprawdze tego
    osobiscie (na razie mi sie nie chce) . a jezeli jest to prawda a w polsce
    poki co nie jest za dobrze to tez bedziecie na kolesia najezdzac ?

    wg w kazdej opinni jest cien prawdy !

    lord - polak :)

  • 4. Data: 2002-08-12 08:38:29
    Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl>

    lord wystukał (a) w wiadomości news:aj7rsv$9er$1@news.onet.pl:

    > a gdzie wolnosc slowa ?
    > jezeli koles ma takie odczucia i wiadomosci to jest jego sprawa. ktos
    > moze powiedziec aby nie umieszczal takich rzeczy na necie - czemu ?

    Chyba mylisz trochę pojęcia.
    Ja mogę mieć np. odczucie, że jesteś debilem (bez obrazy) albo złodziejem
    albo mordercą i powiem Ci to. Czy to jest wolność słowa?
    Nie poczujesz się urażony?

> [...]
    > sprawdze tego osobiscie (na razie mi sie nie chce) . a jezeli jest to
    > prawda a w polsce poki co nie jest za dobrze to tez bedziecie na

    A o czym jest ta grupa dyskusyjna? O odczuciach tego "kolesia" czy
    też o Żydach czy jednak o prawie?

    Niech zamieści to na jakiejś stronie. Kto będzie chciał - przeczyta,
    kto poczuje się urażony - poda go do sądu. Ale nic go nie upoważnia
    do zaśmiecania tej czy innej grupy.

    --
    Doktor.
    d...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2002-08-12 11:21:08
    Od: "lord" <w...@p...onet.pl>

    pewnie ze sie poczuje urazony ale pod warunkiem ze tak nie jest (tzn w tym
    przypadku nie jestem debilem ) , jezeli ktos napisz ze jestem zydem i nim
    jestem tylko np. zmienilem nazwisko to dlaczego mialbym byc urazony ?

  • 6. Data: 2002-08-12 11:26:47
    Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl>

    lord wystukał (a) w wiadomości news:aj85oa$3gs$1@news.onet.pl:

> [...]
    > w tym przypadku nie jestem debilem ) , jezeli ktos napisz ze jestem
    > zydem i nim jestem tylko np. zmienilem nazwisko to dlaczego mialbym

    I dochodzimy chyba do sedna sprawy. Takie rzeczy powinienem pisać
    Tobie, żebyś miał szansę zweryfikować moje słowa, zgodzić się z nimi,
    obrazić się lub w ostateczności podac mnie do sądu.

    Nie powinienem jednak tego chyba ogłaszać na wszystkich grupach, prawda?
    Bo chyba nie na tym polega wolność słowa?

    Mnie po prostu wkurzają tacy kolesie, którzy dorwali się do komputera
    i wydaje im się, że są anonimowi i wszystko mogą. Jak taki cwany,
    to niech taką listę wyśle do choćby jednej osoby, która się tam
    znajduje.

    Ciekawy jestem efektu. Bo namierzyć faceta, skąd nadaje to chyba
    żaden problem....

    EOT.

  • 7. Data: 2002-08-12 14:15:33
    Od: "Jacek" <j...@b...pl>

    > Ciekawy jestem efektu. Bo namierzyć faceta, skąd nadaje to chyba
    > żaden problem....

    daj spokoj, z gowniarzami ganiac....

    kiedys z tego wyrosnie (moze) :))

    szczerze, bardziej denerwuje mnie wszelki spam komercyjny na grupach, a
    zdarza sie znacznie
    czesciej. Podobno taki spam jest juz karalny. (np. patrz post MAD, 14:55
    08-12 na tej grupie)

    pozdr.
    Jacek