  • 1. Data: 2002-08-11 18:19:12
    Temat: Re: Uaktualniona Lista Zydow
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "jarek000000" <j...@f...pl> napisał w wiadomości

    > LISTA OSÓB O ZMIENIONYCH NAZWISKACH

    <ciach stek bzdur>

    Tak sie od jakiegos czasu zastanawiam co Ci dolega. I chyba mam odpowiedz -
    WIELE. Ale na zlej grupie szukasz pomocy - sprobuj na pl.sci psychologia -
    skierują Cię do jakiegos dobrego lekarza, ktory może Ci pomoże uporac sie z
    Twoimi fobami, fantasmagoriami i maniami. Na tej grupie znajdziesz (albo i
    nie) pomoc jedynie w przypadku jesli ktoś potraktuje serio te Twoje bzdury
    i pozwie Cię do sądu:-)))))

    HaNkA ZaTrOsKaNA

  • 2. Data: 2002-08-11 18:36:09
    Od: "jarek00000" <j...@f...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> napisał w
    wiadomości news:aj69r8$1ou$1@news.tpi.pl...

> [...]
    > Twoimi fobami, fantasmagoriami i maniami. Na tej grupie znajdziesz (albo i
    > nie) pomoc jedynie w przypadku jesli ktoś potraktuje serio te Twoje

    Ale niby o co Haniu? O fantasmagorie?

    Jak juz twoim dzieciom bedzie bardzo zle, to przypomnisz sobie co pisal
    boukun.

    boukun
    http://home.t-online.de/home/boukun/nazi.htm

  • 3. Data: 2002-08-11 18:38:20
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "jarek00000" <j...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Jak juz twoim dzieciom bedzie bardzo zle,

    Nie będzie im źle bo oszczędzę im czytania tych bzdur wrzucajac Cię do
    KF:-)))))

    HaNkA

  • 4. Data: 2002-08-12 00:00:57
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl>

    On Sun, 11 Aug 2002 20:38:20 +0200, "HaNkA ReDhUnTeR"
    <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> wrote:

    >U?ytkownik "jarek00000" <j...@f...pl> napisa? w wiadomo?ci

    >Nie b?dzie im 1/4 le bo oszcz?dz? im czytania tych bzdur wrzucajac Ci? do
    >KF:-)))))

    ;-))) Mysle, ze niedlugo wyjdzie uaktualniona lista Zydow, gdzie
    miedzy 134. Mieczyslawem Rakowskim - Mojzesz Rak a
    135. Janem Regula - Josek Mutzenmacher bedzie
    Hanka Redhunter - ...

  • 5. Data: 2002-08-12 07:41:54
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Uzytkownik "Klasyk" <k...@f...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > ;-))) Mysle, ze niedlugo wyjdzie uaktualniona lista Zydow, gdzie
    > miedzy 134. Mieczyslawem Rakowskim - Mojzesz Rak a
    > 135. Janem Regula - Josek Mutzenmacher bedzie
    > Hanka Redhunter - ...

    :-))))))))
    A tak serio - zawsze szczycilam sie, ze naleze do pokolenia, ktore nie tylko
    nie odrózni Zyda od nie-Zyda, ale nawet nie wiem po co mialabym takie
    odróznienie czynic. Marek Hlasko napisal, ze kazdy prawdziwy katolik
    powinien nosic obok krzyzyka Gwiazde Dawida, tak dlugo, az nie umrze ostatni
    antysemita i tez sie z nim zgadzam. Poza tym jesli Zydzi sa tacy sprytni jak
    twierdza antysemici i oplatali ziemie swymi mackami zasiadajac we wszystkich
    rzadach itd to ja, jako urodzona komformistka chce byc Zydówka:-)))))))

    HaNkA ZyDóWkA:-)))))

  • 6. Data: 2002-08-12 11:45:49
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:aj7osd$aqn$...@n...tpi.pl...
    > Poza tym jesli Zydzi sa tacy sprytni jak
    > twierdza antysemici i oplatali ziemie swymi mackami zasiadajac we
    wszystkich
    > rzadach itd to ja, jako urodzona komformistka chce byc Zydówka:-)))))))

    Czy to da się zrobić?

  • 7. Data: 2002-08-12 12:31:45
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Alek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy to da się zrobić?

    A tego nie wiem:-(( Mam niejasne przeczucie ze zmiana nazwiska na HaNkA
    ReDkRaNc czy ReDbLuM moze nie wystarczyc:-((((((

    HaNkA ZaŁaMaNa

  • 8. Data: 2002-08-14 15:37:08
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Mon, 12 Aug 2002 12:31:45 +0000, HaNkA ReDhUnTeR wrote:

> [...]
    > A tego nie wiem:-(( Mam niejasne przeczucie ze zmiana nazwiska na HaNkA
    > ReDkRaNc czy ReDbLuM moze nie wystarczyc:-((((((

    trzeba miec matke Zydowke. jezeli nie spelniasz tego warunku, to raczej
    dozywotnio, ale twoj wnuk moze. twoj syn(przyszly/obecny) musi sie ozenic
    z Zydowka i voila.

    maHo