  • 11. Data: 2007-08-23 14:07:19
    Temat: Re: UWAGA!!!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Nostradamus wrote:

    > Mało kto akceptuje poziom wypowiedzi Lawy. Chamstwo bardziej razi niż spam.

    A z chamstwem Lesio ksywka "luftbranzlung" walczy "siłom i godnościom
    osobistom". ;->

  • 12. Data: 2007-08-23 14:34:53
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Thu, 23 Aug 2007 15:04:57 +0200, Darek napisał(a):

    > ja rowniez chcialem wybychnac taką niepohamowana chamska agresja, ale
    > przeczytalem strone chlopaka i przeszlo mi ... przeszlo mi zupelnie ...

    przeszukaj archiwum pl.regionalne.warszawa pod jego katem
    --
    marcin

  • 13. Data: 2007-08-23 14:41:34
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:nrg0q4-tp7.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    >Skąd wiesz, czy np. ja nie jestem sparaliżowany,
    > nie mam raka albo czegoś w tym stylu, hmm?

    Podejrzewam u ciebie wodogłowie;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 14. Data: 2007-08-23 15:19:05
    Od: "Maaciek" <k...@o...pl>

    > Słuchaj, gnojku - jak nie przestaniesz spamować, to w końcu poniesiesz
    > za to konsekwencje.
    >
    > Paszoł won!

    wyluzuj czlowieku

  • 15. Data: 2007-08-23 15:42:05
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fak6ba$2ob9$1@opal.icpnet.pl Nostradamus
    <l...@p...fm> pisze:

    > Podejrzewam u ciebie wodogłowie;))
    To chyba jednak nie to...
    W kazdym razie - nie tylko to.

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2007-08-23 15:53:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fak1fm$2kjc$1@opal.icpnet.pl Nostradamus
    <l...@p...fm> pisze:

    > Mało kto akceptuje poziom wypowiedzi Lawy. Chamstwo bardziej razi niż
    > spam.
    Ba!
    Spam - wiadomo dość dokładnie co to jest.
    Chamstwo - cóż, to kwestia niepisanej umowy
    społeczno(środowiskowo)-obyczajowej; można też uznać, że chamstwo jest
    pojęciem, które wymyślono aby niektórzy mogli się nim bronić przed
    niewygodnymi dla nich prawdami. Chamstwo to także język, którego użycie bywa
    konieczne w przekazie informacji do określonej kategorii osobników których
    człowieczeństwo sprowadza się do biologicznej przynależności do gatunku.
    Ale IMO najbardziej razi coś, co objawia się w najprzeróżniejszych
    sytuacjach, jest wyczuwalne intuicyjnie i w zasadzie nie wymaga
    dookreślenia. Jest niczym aksjomat lub raczej pojęcie niedefiniowalne.
    To głupota...

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2007-08-23 18:33:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte wrote:

> [...]
    > sytuacjach, jest wyczuwalne intuicyjnie i w zasadzie nie wymaga
    > dookreślenia. Jest niczym aksjomat lub raczej pojęcie niedefiniowalne.

    Cieszę się, że wiesz już, na czym polega twój problem.

    Zamierzasz coś z tym zrobić, czy nadal będziesz wszystkich męczył swoją
    głupotą?

  • 18. Data: 2007-08-23 19:32:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:2h01q4-te8.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Cieszę się, że wiesz już, na czym polega twój problem.
    > Zamierzasz coś z tym zrobić, czy nadal będziesz wszystkich męczył swoją
    > głupotą?
    Eh, skąd ty żeś się wziął, cudaku niedorobiony... ?

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2007-08-23 20:26:15
    Od: "majula" <m...@w...pl>

    On jest po prostu złym człowiekiem.
    Z tym nic się już nie da zrobić...

  • 20. Data: 2007-08-23 20:45:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fakqle$on3$1@atlantis.news.tpi.pl majula
    <m...@w...pl> pisze:

    > On jest po prostu złym człowiekiem.
    > Z tym nic się już nie da zrobić...
    Może i jest zły, tego nie wiem.
    Na pewno jest to osobnik z silnie i być może nieodwracalnie zaburzoną, a
    przy tym prymitywną osobowością. Do tego nieinteligentny, reagujący
    podprogowo, co łatwo zauważyć.
    Trudno, niestety istnieje i tak pewnie będzie dopóki nie zrobi w realu
    czegoś za co zostanie odizolowany.

    --
    Jotte