  • Data: 2006-06-17 01:18:10
    Temat: Re: Tu można poprzeć ks.Tadeusza Isakowicz-Zalewskiego
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo najwięcej w tej sprawie mają do powiedzenia ludzie
    > którzy w tej sprawie mają mało wiedzy.
    W przypadku, o którym dyskutujemy, to chyba jesteś w wielkim błędzie.
    Ten co miał dużo do powiedzenia miał wiedzę, ale mu nie pozwolili mówić.

    > Podaj bardzjej rzeczowe argumenty za lustracją
    Oczyszczenie kościoła i władzy świeckiej z ludzi słabych
    zagmatwanych w UBckie powiązania. Odebranie im władzy by nie mogli
    dalej szkodzić wiernym i narodowi polskiemu.
    Otwarcie archiwów by ludzie wiedzieli jakimi metodami posługują się tajne
    służby , by ludzie mogli się przed tym bronić, i by zmienić prawo tak,
    by to się nie mogło powtórzyć.

    A do co do lustracji księży, to argumenty internautów:
    NIE CHCE ISDZ DO SPOWIEDZI DO KAPUSIA
    odebrać im prawo spowiedzi,
    odsunięcie zdrajców od wpływu na Kościół i sączenia relatywizmu moralnego,
    kapusie w sutannach dalej pełnią różne funkcje w Kosciele, na uczelniach
    katolickich itd.

    > Spójrz jakie mają prawa zabójcy,
    > a jakie osoby posądzone o kłamstwo lustracyjne.
    Ludzie posądzeni o kłamstwo lustracyjne mają dużo większe prawa,
    przede wszystkim nie idą do więzienia, więc nie wiem dalej o co ci chodzi.

    > Po wojnie kułacy, imperjaliści i inne zaplute karły reakcji szkodziły
    Polsce.
    > ... Teraz robią to ubowcy z teczkami ...
    Mój dziadek był zaplutym karłem reakcji.
    Przyrównywanie zaś prześladowanych do oprawców
    świadczy o twojej głębokiej niedojrzałości i nieznajomości historii.

    > Znam powiedzenie "głupi jak komentarz z Onetu".
    > Uważam, że jest bardzo trafne.
    Równie trafne jak twoje przyrównywanie żołnierzy AK do oprawców SB.
    Z taką niewiedzą to ty chyba jesteś policjantem.