  • 1. Data: 2006-06-14 21:38:38
    Temat: Tu można poprzeć ks.Tadeusza Isakowicz-Zalewskiego
    Od: " " <t...@W...gazeta.pl>

    Tu można poprzeć ks.Tadeusza Isakowicz-Zalewskiego
    http://www.remuszko.pl/zaleski/

    a tu skąd się wziął ten wyższy link:
    http://www.albert.krakow.pl/

  • 2. Data: 2006-06-14 21:56:28
    Od: "akala" <a...@o...pl>

    Użytkownik <t...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Tu można poprzeć ks.Tadeusza Isakowicz-Zalewskiego
    > http://www.remuszko.pl/zaleski/
    >
    > a tu skąd się wziął ten wyższy link:
    > http://www.albert.krakow.pl/

    a w jakim celu ?

    akala

  • 3. Data: 2006-06-15 05:21:40
    Od: " " <t...@N...gazeta.pl>

    > a w jakim celu ?

    Żeby było wiadomo, kto jest kim,
    to ten ksiądz, co chciał ujawnić prawdę z tecek IPN,
    ale mu Dziwisz zamknął usta.

  • 4. Data: 2006-06-15 06:26:13
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Thu, 15 Jun 2006 05:21:40 +0000 (UTC), t...@N...gazeta.pl
    napisał(a):

    > Żeby było wiadomo, kto jest kim,
    > to ten ksiądz, co chciał ujawnić prawdę z tecek IPN,
    > ale mu Dziwisz zamknął usta.

    a co to ma wspólnego z prawem ??
    --
    Mieczysław
    -----------

  • 5. Data: 2006-06-15 07:43:59
    Od: " adad77" <a...@N...gazeta.pl>

    > a co to ma wspólnego z prawem ??
    Dla mnie to oczywiste:
    skoro prawo dopuszcza do takich sytuacji , to prawo jest złe,
    więc należy zmienić prawo. Nalezy otworzyć archiwa IPN.

  • 6. Data: 2006-06-15 11:25:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    t...@W...gazeta.pl [###t...@W...gazeta.pl.###] napisał:
    > Tu można poprzeć ks.Tadeusza Isakowicz-Zalewskiego
    > http://www.remuszko.pl/zaleski/
    > a tu skąd się wziął ten wyższy link:
    > http://www.albert.krakow.pl/

    A gdzie można zgłaszać głosy przeciwne? Bo jestem zdania, że to nikomu
    nie pomoże, a wielu ludziom może uprzykrzyć życie. W sporej części
    zresztą niesłusznie. Kto, jak kto, ale ksiądz powinien znać i umieć
    zastosować w codziennym życiu podstawowe kanony wiary. Ten o miłości i
    wybaczeniu podobno jest najważniejszy. Jaki sens ma teraz wałkowanie
    tego, czy czasem ktoś nie okazał się ćwierć wieku temu słabym
    człowiekiem?

  • 7. Data: 2006-06-15 11:55:59
    Od: " " <t...@N...gazeta.pl>

    > .. Bo jestem zdania, że to nikomu
    > nie pomoże, a wielu ludziom może uprzykrzyć życie.
    Wiedza? Uprzykrzyć życie?

    > Kto, jak kto, ale ksiądz powinien znać i umieć
    > zastosować w codziennym życiu podstawowe kanony wiary.
    Tak powinien, ale jest człowiekiem i 15% księży nie stosowało tego, temu nie
    przeczy nawet kościół. Jednak kościół zabrania podawania kokretnych danych o
    konkretnych ludziach. Dlaczego?

    > Jaki sens ma teraz wałkowanie
    > tego, czy czasem ktoś nie okazał się ćwierć wieku temu słabym
    > człowiekiem?
    Bo to trwa nadal, bo ludzie którzy to robili, nie są świadomi swego zła,
    oni się nawet nie wstydzą, nie mówiąc już o słowie przepraszam.
    Oglądałeś wczorajszy program w I o 22?

  • 8. Data: 2006-06-15 12:08:21
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl>

> [...]
    > wybaczeniu podobno jest najważniejszy. Jaki sens ma teraz wałkowanie
    > tego, czy czasem ktoś nie okazał się ćwierć wieku temu słabym

    Masz całkowitą rację. Jestem za. Pozdrawiam
    ZiPi.

  • 9. Data: 2006-06-15 12:10:16
    Od: "akala" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:e6rg7b$fr2$1@nemesis.news.tpi.pl
    > Jaki sens ma teraz wałkowanie
    > tego, czy czasem ktoś nie okazał się ćwierć wieku temu słabym
    > człowiekiem?
    czasami nawet 50 lat temu i więcej ,to jedno a drugie to to ,że tym "wielkim
    historykom" z IPN czasami poprostu mylą się strony i nie potrafią rożróżnić
    śledzonego od śledzącego

    akala

  • 10. Data: 2006-06-15 16:30:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    akala [###a...@o...pl.###] napisał:

    > czasami nawet 50 lat temu i więcej ,to jedno a drugie to to ,że tym
    > "wielkim historykom" z IPN czasami poprostu mylą się strony i nie
    > potrafią rozróżnić śledzonego od śledzącego

    Podstawowa niedoskonałość historyków badających dzieje SB w Polsce
    wynika z faktu, że nigdy nie pracowali przynajmniej zbliżonym
    resorcie i nie mają zielonego pojęcia jak zinterpretować fakty.
    Niestety, nie wystarczy przeczytać czyjąś teczkę. trzeba jeszcze móc i
    chcieć ją zrozumieć.

    Tyle, że zauważcie, ilu ludzi od dobrych kilkunastu lat żyje z
    podniecania co jakiś czas tych nienawiści. Kilku dziennikarzy, kilku
    historyków. Przy czym większości z nich - moim zdaniem - wcale nie
    zależy na ustaleniu prawdy, a na wzbudzaniu sensacji.