    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tu można poprzeć ks.Tadeusza Isakowicz-Zalewskiego
    Date: Thu, 15 Jun 2006 13:25:24 +0200

    t...@W...gazeta.pl [###t...@W...gazeta.pl.###] napisał:
    > Tu można poprzeć ks.Tadeusza Isakowicz-Zalewskiego
    > http://www.remuszko.pl/zaleski/
    > a tu skąd się wziął ten wyższy link:
    > http://www.albert.krakow.pl/

    A gdzie można zgłaszać głosy przeciwne? Bo jestem zdania, że to nikomu
    nie pomoże, a wielu ludziom może uprzykrzyć życie. W sporej części
    zresztą niesłusznie. Kto, jak kto, ale ksiądz powinien znać i umieć
    zastosować w codziennym życiu podstawowe kanony wiary. Ten o miłości i
    wybaczeniu podobno jest najważniejszy. Jaki sens ma teraz wałkowanie
    tego, czy czasem ktoś nie okazał się ćwierć wieku temu słabym
    człowiekiem?