  • Data: 2020-07-09 18:49:09
    Temat: Re: Trzecia tura
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.07.2020 o 18:17, cef pisze:

    > Ale to jednak nie to samo, bo tu wybory się odbyły.

    A co za różnica - tam jednak kandydatów zgłosili a uznano że tak jakby
    nie zgłosili. To tu tak jakby się wybory nie odbędą - zresztą - i tak
    były niekonstytucyjne;)

    > Ale bez logiki można uchwalić cokolwiek.

    Na przykład uchwałe, wedle której jak w drugiej rundzie wydrukują kartkę
    z jednym nazwiskiem, to tak jakby drugi kandydat się nie zgłosił:P Albo
    dwie solodebaty. Już nic mnie nie zdziwi....

    --
    Shrek