  • 111. Data: 2024-05-08 16:11:43
    Temat: Re: Trzecia płeć 2
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 08.05.2024 o 15:46, nadir pisze:

    > Ale gdzie,

    Zapewne na Marsie...

    Serio? Trzeba wam tu wklejać informacje, które są w zasięgu jednego
    kliknięcia?
    Samodzielne wyszukiwanie informacji jest poza waszymi możliwościami
    intelektualnymi, czy o co chodzi?

    > w hutach i kopalniach czy w Sejmie? Bo generalnie nie ma tych
    > samych stanowisk dla kobiet i mężczyzn.

    https://stat.gov.pl/kobiety-i-mezczyzni-w-europie/bl
    oc-2d.html?lang=pl

    "Największa dysproporcja zarobków występuje wśród osób na stanowiskach
    kierowniczych, gdzie kobiety zarabiają 23 % mniej niż mężczyźni."

    (...)
    > Ja wiem, że
    > są pojedyncze przypadki kobiet na TIR-ach czy żon marszałków Sejmu, ale
    > generalnie baby nie garną się do takich robót. Więc może tu jest problem?

    Nie, nie tu jest problem.

    https://klubekspertow.rp.pl/panel-ekonomistow/art396
    59201-dlaczego-kobiety-zarabiaja-mniej-niz-mezczyzni
    -i-co-z-tym-zrobic

    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenst
    wo/1744566,1,kobiety-wciaz-zarabiaja-mniej-jak-zasyp
    ac-gender-pay-gap.read

    Wyszukanie tych linków zajęło mi 10 sekund.
    Ręce opadają...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 112. Data: 2024-05-08 18:37:54
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    > Jesteś durniem nie zasługującym na rozmowę. Jako ostatni prezent
    > dostajesz link:
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Kazimierz_%C5%81yszczy
    %C5%84ski

    Z takim orłem wiedzy jak ty istotnie nie zasługuje. Sam się na nim powieś?

  • 113. Data: 2024-05-08 18:38:31
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 05.05.2024 o 14:13, Animka pisze:

    > Sąd Ci odpowie, że za niska szkodliwość czynu.

    Dobry przykład, dla sędziego to niska szkodliwość, dla poszkodowanego
    (okradzionego) już niekoniecznie. Super przykład na "sprawiedliwość" w
    polskim prawie.

  • 114. Data: 2024-05-08 18:40:24
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 05.05.2024 o 14:17, Animka pisze:

    > Kto to ustalił, że nie na statusie człowieka? Pewnie jakiś głąb.
    >
    > To wszystko przez te atomy , alkohol i narkotyki rodziców, ale cóż-
    > ludzie powinni cieszyć się życiem jak każdy inny człowiek.

    Ten co decyduje aby nie było o nich nawet żadnej wzmianki w podstawowym
    ciele praw i obowiązków danego państwa, czyli konstytucji. A trzeba
    przyznać że są to ludzie z astronomicznymi problemami w różnych aspektach.

  • 115. Data: 2024-05-08 18:55:29
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 08.05.2024 o 16:11, Kviat pisze:

    > Wyszukanie tych linków zajęło mi 10 sekund.
    > Ręce opadają...

    Też potrafię epatować linkami, tylko że podałem konkretne przykłady, w
    które kobiety nie chcą się angażować, nie że im ktoś zabrania.
    W mojej na przykład firmie mamy sporo samochodów i w związku z tym
    wyjazdów służbowych. Jest kupa kobiet, które do pracy dojeżdżają
    prywatnymi samochodami, niektóre po kilkanaście kilometrów w jedną
    stronę, mają więc uprawnienia i umiejętności, ale żadna służbowo nie
    chce prowadzić pojazdu. Nawet jak 2-3 muszą odbyć podróż służbową, to
    muszą dostać faceta-szofera, bo tak, i działo się to nawet wtedy gdy
    szefem firmy była kobieta. No więc dlaczego facet ma tym przypadku
    zarabiać mniej?
    A jak już taki gibki jesteś w guglarce, to może wyszukasz sobie jakie
    patologie występują w niektórych służbach mundurowych? Kobieta rodzi po
    2-3 dzieci, kilka lat w robocie jej nie ma, ale w tym czasie lata służby
    lecą, dostaje nawet "zasłużone" awanse, na które w tym samym czasie, jej
    kolega musi tyrać. A potem wraca do służby i pierdoli, jak to ona jest
    gorzej opłacana niż mężczyźni.
    W/g danych GUS w tym kraju kobiet jest o około 1,3 miliona więcej niż
    mężczyzn, dodatkowo dłużej żyją. To kogo to jest wina, że gdzieś tam
    kobiety zarabiają mniej, mniej jest ich w polityce, czy gdziekolwiek
    indziej? Też Marsjan?

  • 116. Data: 2024-05-08 18:56:53
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 06.05.2024 o 23:12, nadir pisze:

    > Bezmyślnie to ty przyjmujesz, że kara śmierci jest remedium na
    > wszystkie cięższe lub lżejsze przestępstwa. Otóż nie jest.
    > Między takim Trynkiewiczem czy Breivikiem, którzy w sumie na czapę
    > zasłużyli, trafi się od czasu do czasu taki Komenda. Jego też powinni
    > 20 lat temu powiesić?

    Jak to przyjmuje że eliminacja jednostki ze społeczeństwa to jak
    pstryknąć palcami, pokręciło Cię??  To ma być ostateczność i stosowane
    tylko wobec recydywy i jednostek które nie dają nadziei.

    > No to trzeba zmienić system więziennictwa i resocjalizacji, a nie od
    > razu każdego pod prąd czy na sznur. Zresztą wspomniany już Breivik
    > bardzo ładnie się resocjalizuje, nawet nazwisko zmienił i szykuje się
    > do nowego, lepszego życia. Więc można resocjalizować jak się chce,
    > nawet przy kilkudziesięciu ofiarach śmiertelnych.

    Brevik to w sumie żaden zwyrodnialec na którego należałoby postawić
    krzyżyk. Natomiast gdyby po wyjściu choć próbował powtórzyć swój wyczyn,
    to wtedy nie ma zmiłuj. Społeczeństwo nie może tolerować kogoś kto nie
    może żyć bez zabijania innych.

    > Tylko że trzy kury za jedną, to żadna sprawiedliwość, przy takim
    > podejściu do sprawy, każdy będzie dążył do tego, żeby ktoś inny mu coś
    > zajebał.
    > Poza tym było o AUTENTYCZNYM wymiarze SPRAWIEDLIWOŚCI i karze śmierci,
    > co ma do tego kradzież kury? No chyba, że za kurę też zamierzasz wieszać?

    Ale nie ma przymusu kradzieży.. Może sobie zażądać 4 sztuk, i gdy
    złodziej na to pójdzie to sędziemu pozostaje tylko przyklepać werdykt.
    Złodziej się nie godzi to wkracza na arenę prawo urzędowe i przewidywany
    przez prawo zestaw kar za takie przestępstwo. Absolutnie niepojęte czemu
    tzw zachód nie bierze przykładu..

  • 117. Data: 2024-05-08 19:52:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 8 May 2024 18:55:29 +0200, nadir napisał(a):

    > Kobieta rodzi po
    > 2-3 dzieci, kilka lat w robocie jej nie ma, ale w tym czasie lata służby
    > lecą,

    To uważasz że jak urodzi i ma na cycku bachora przez powiedzmy 3 lata to
    żadna kasa jej się nie należy bo nie pracuje. Mniejsza o to że to
    zajęcie na pełny etat z nockami włącznie. Ale skutki takiego podejścia
    widzisz na własne gały. Dzietność spada, teraz 1,7 a niebawem koło 1.
    Eksperyment z dosypywaniem nędznej kasy się nie powiódł, kobiety umieją
    liczyć. Bachor kosztuje krocie w złotówkach i zdrowiu i dopóki państwo
    które chce mieć obywateli nie wypłaci tyle ile trzeba za czas ciąży i
    wychowania to żadne nędzne 500+ nie pomoże. I to nie tylko w złotówkach
    - także w żłobkach, szybkiej i darmowej pomocy medycznej, przywilejów w
    pracy, antykoncepcji i aborcji na żądanie i jeszcze paru innych
    szczegółach, pytać kobiet.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 118. Data: 2024-05-08 21:24:57
    Od: nadir <n...@h...org>

    > To uważasz że jak urodzi i ma na cycku bachora przez powiedzmy 3 lata to
    > żadna kasa jej się nie należy bo nie pracuje.

    Nie pisałem nic o kasie, zresztą urlop wychowawczy jest zdaje się
    niepłatny, piszę o SŁUŻBIE w różnych formacjach mundurowych. Jeżeli
    siedzenie kilka lat z dzieckiem przy cycku uznajemy za staż w służbie,
    to dlaczego tylko dla matek w mundurach a nie wszystkich bez wyjątku?

> [...]
    > widzisz na własne gały. Dzietność spada, teraz 1,7 a niebawem koło 1.
    > Eksperyment z dosypywaniem nędznej kasy się nie powiódł, kobiety umieją

    No i OK, kobiety nauczyły się liczyć, to one decydują o swoich macicach,
    a więc i o dzietności społeczeństwa. Moc jest z nimi. W czym problem?

> [...]
    > - także w żłobkach, szybkiej i darmowej pomocy medycznej, przywilejów w
    > pracy, antykoncepcji i aborcji na żądanie i jeszcze paru innych

    Bachory, jak to piszesz, kosztują, i to nie tylko kobietę, ale i
    mężczyznę, bo jak kobieta jest na macierzyńskim/wychowawczym, to
    normalny ojciec jej dziecka/dzieci pracuje i zapierdala na ich utrzymanie.
    Nie jest tak jak to lansują różne feministki, że kobiety dlatego muszą
    przechodzić szybciej na emeryturę, bo wychowują dzieci a mężczyźni w tym
    czasie jedynie co to chodzą z kumplami na alkohol i dziwki.

  • 119. Data: 2024-05-08 22:43:55
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Po latach nie pamiętam, może chodziło o hijra community ?

    -----
    > Może być albo po polsku albo angielsku. Pytam bo o ile w tajlandji jest to zjawisko
    popularne to w birmie chyba jednak
    > przerabianie się na baby popularne nie jest - raz że musialyby być tak zrobione że
    by ich po
    prostu brać z kobiety, dwa że to chyba dość dtoga impreza. Więc tradycji takich nie
    widziałem.

  • 120. Data: 2024-05-08 22:55:47
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 08.05.2024 o 18:40, Trybun pisze:

    > Ten co decyduje aby nie było o nich nawet żadnej wzmianki w podstawowym
    > ciele praw i obowiązków danego państwa, czyli konstytucji. A trzeba
    > przyznać że są to ludzie z astronomicznymi problemami w różnych aspektach.

    Co Ty chrzanisz. Tacy ludzie są w Rządzie, w Ministerstwie itd.
    Czują sie jak pączki w maśle i jeszcze bardziej są uprzywilejowani niż
    ci z prawidłowymi cechami.

    --
    animka