  • Data: 2014-02-10 22:08:47
    Temat: Re: Trynkiewicz wychodzi, czas na prowokacje
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 10 lutego 2014 21:35:58 UTC+1 użytkownik Sonn napisał:

    > Po pierwsze - posiadanie pornografii dziecięcej jest karalne

    W szczególności tej, którą klawisz podrzuca do celi w czasie
    pobytu więźnia na spacerze/w łaźni na dzień-dwa przed
    końcem wyroku. Jest to koronny dowód na to, że jeśli pojawi
    się zamówienie (np. polityczne) na udupienie kogoś, to nie ma
    w tym kraju takiej siły, która by przed tym powstrzymała.
    Gdyby podrzucili chociaż narkotyki, zachowaliby jakiś
    cień pozorów wiarygodności. Zamiast tego musieli podłożyć
    akurat coś, co tak dobrze koreluje z charakterem przestępstwa
    popełnionego przez Trynkiewicza? Od dawna podejrzewałem,
    że medialne doniesienia o tym, jakoby Trynkiewicz twierdził,
    że "po wyjściu z więzienia dalej będzie zabijać", to brednia
    wyssana z palca dla zwiększenia poczytności brukowców, które
    takie farmazony publikują. Teraz mam pewność.