  • 21. Data: 2011-05-09 08:29:30
    Temat: Re: Trwa spis powszechny
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-05-06 22:22:24 +0200, "cef" <c...@i...pl> said:

    > I tak mają wszystkie Twoje dane. W zasadzie Twój "udział"
    > jest zbędny statystycznie.

    Ciekawsze jest to, że weźmie udział w spisie nieosobiście.

    --
    Bydlę

  • 22. Data: 2011-05-09 09:30:05
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Henry(k) wrote:

    > A to przepraszam - myślałem że spis uważasz za bezsensowny.

    > A co tu pisać - spisywacz nawet w mieszkaniu nie ma dużych praw, a co
    > dopiero poza nim.

    W związku z tym wpuściłbyś jakiegoś obcego popaprańca do domu? On się
    rozejrzy, doniesie, że masz TV (a może abo nie płacisz), stać Cię na 50-
    calową plazmę i masz takie to a takie zamki w drzwiach;-P. a potem przyjdą
    jego kolesie i ta plazme wyniosą;-)
    J.

    Uprzedzam wypadki - spis przez internet.

  • 23. Data: 2011-05-09 11:54:28
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 09 May 2011 11:30:05 +0200, krys napisał(a):

> [...]
    > calową plazmę i masz takie to a takie zamki w drzwiach;-P. a potem przyjdą

    A kto każe go wpuszczać? Mają uprawnienia tylko do zbierania informacji od
    osoby ankietowanej a nie do przeprowadzania rewizji. W ustawie nie ma ani
    słowa o tym, że to zbieranie ma być w lokalu zamieszkałym przez spisywanego
    - możesz się z ankieterem umówić na ławce przed domem - odpowiadasz tylko
    za udzielanie informacji.

    Henry

  • 24. Data: 2011-05-09 11:55:56
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 8 May 2011 18:41:16 +0200, Jotte napisał(a):

    > Tymczasem odmowa udzielenia informacji zawartych w pytaniach spisowych jest
    > karana grzywną.

    Dokładnie - za odmowę udzielenia informacji, a nie odmowę wpuszczenia do
    domu. Miejsce nic nie zmienia.

    Henry

  • 25. Data: 2011-05-09 12:04:20
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 9 May 2011 10:29:30 +0200, Bydlę napisał(a):

    > Ciekawsze jest to, że weźmie udział w spisie nieosobiście.

    Masz na myśli to, że dane zbierane prze ankieterów to tylko wisienka na
    torcie? Myślę że większość narzekających na nękanie nawet nie wie co GUS
    już dawno o nich dostał z innych źródeł (aczkolwiek wszystko jest w
    ustawie) ;-)

    Henry

  • 26. Data: 2011-05-09 13:19:48
    Od: "S P 1 Q X L" <SP1QXL@PL>

    W dniu 2011-05-06 01:29, Jotte pisze:
> [...]
    > Rachmistrz może jedynie cmoknąć klamkę i spadać, choćby słyszał ponad
    > wszelką wątpliwość, że w lokalu ktoś się znajduje.
    > Ale załóżmy, że w chwilę po jego cmoknięciu i odejściu spod drzwi lokalu
    > ktoś z niego wyjdzie i on to zobaczy. Czy miałby jakiekolwiek prawo (w
    > sensie legislacyjnym) nagabywać taką osobę na korytarzu, chodniku, ulicy?
    > A jeśli rachmistrzyna odchodząc od drzwi zobaczy jak ktoś do lokalu
    > wraca (otwiera drzwi, furtkę) i zostanie zignorowany/spławiony? Gdzie te
    > obrzydliwe idnywidua mogą nagabywać ludzi?

    Zastanawiam sie skąd ta nienawiść do ludzi, którzy wykonują swoje
    obowiązki. To mi przypomina trochę nagonkę na kanarów, którą wszczynają
    prawie zawsze gapowicze.

    Trochę szacunku dla drugiego człowieka, a to ze ma takie a nie inne
    zadanie powierzone, to przecież nie jego wina!

    TL

  • 27. Data: 2011-05-09 13:25:41
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.05.2011 15:19, S P 1 Q X L pisze:

> [...]
    >
    > Trochę szacunku dla drugiego człowieka, a to ze ma takie a nie inne
    > zadanie powierzone, to przecież nie jego wina!

    ROTFL

    Abstrahując od oceny takiej pracy... Powierzone???

    Na rachmistrzów była łapanka - i nikt nikogo do tej pracy nie
    przymuszał. Podobnie jak w przypadku kanarów.

  • 28. Data: 2011-05-09 13:33:53
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-05-09 15:19, S P 1 Q X L pisze:

> [...]
    >
    > Trochę szacunku dla drugiego człowieka, a to ze ma takie a nie inne
    > zadanie powierzone, to przecież nie jego wina!

    Wiesz...
    Mam więcej szacunku dla przydrożnych pań prostytutek, niż np. dla
    telefonicznych naciągaczy, którzy dzwonią po ludziach z "atrakcyjnymi
    ofertami". To praca i to praca.
    Bezpieka też "powierzała zadania".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 29. Data: 2011-05-09 15:08:35
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    S P 1 Q X L napisał(a) :
    > Zastanawiam sie skąd ta nienawiść do ludzi, którzy wykonują swoje
    > obowiązki. To mi przypomina trochę nagonkę na kanarów, którą wszczynają
    > prawie zawsze gapowicze.

    Kanary nigdy nie są nieuprzejmi, nigdy nie poturbują pasażera, nigdy
    nie dokonują przestępczego uprowadzenia pasażera, nigdy go nie
    wywloką na przystanek i nie pobiją tam, zawsze przestrzegają prawa.*

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    * - chyba oczywiste, że żartowałem :-D

  • 30. Data: 2011-05-09 16:27:30
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-05-09 14:04:20 +0200, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

    > Masz na myśli to, że dane zbierane prze ankieterów to tylko wisienka na
    > torcie?

    Nie, mam na myśli to, że ciekawe jest, jakoby miał brać udział w spisie
    nieosobiście.
    Bo napisał, że osobiście nie weźmie.

    --
    Bydlę