  • 1. Data: 2002-08-28 13:13:11
    Temat: Re: Trudne - co to jest data ? :)
    Od: S...@u...gov.pl (Sławomir Obrzeżgiewicz)

    >podana data
    >waznosci dokumentu czyli "do kiedy jest on wazny". Nie wiem czy dobrze
    >zapamietalem, ale czy napis na legitymacji "Wazna na rok 2002"
    >jest data ?

    wydaje mi sie ze to bez znaczenia...

    Jezeli ważnosć legitymacji określona jest poprzez podanie roku ważnosci czy
    też daty do której jest ważne jest to tożsame.

    Bo czy będzie zapis ważna na 2002rok czy ważna do 31-12-2002r. to na to samo
    wychodzi.

    W mojej legitymacji rowniez okreslono tylko rok na ktory jest ona ważna.

    po spodem jest kilka rubryk na pieczęci na dalsze lata.

    jest to chyba po to aby nie kusilo kogos przerabiac ręcznie daty ważności.

    :: Sławomir Obrzezgiewicz - pozdrawiam ::
    :: http://www.kwpi.prv.pl
    :: mailto:e...@h...pl

  • 2. Data: 2002-08-28 13:25:41
    Od: h...@b...gnet.pl (Paweł Pluta)

    On Wed, 28 Aug 2002 15:28:47 +0200, Gacek
    <G...@i...pl> wrote:
    [...]
    > Ogolnie glupio mi zaczynac troche bezsensowna dyskusje, ale zzera mnie
    > ciekawosc. Mam nadzieje, ze ktos moze miec podobne do mojego zdanie ew.
    > wylozy mi definicje :)
    >
    > P.S. Jesli okaze sie ze mam choc cien racji to bede do konca zycia zalowal
    > ze dalem w lape :)

    Niezależnie od wszystkiego powienieś żałować - okradłeś przecież
    najwyraźniej zakład transportu, samego przekupstwa nawet nie licząc.

    Paweł Pluta

    --

    -.-. --.. . -- ..- -- --- -- ... ... . -. -. .. . ---
    -.. .--. --- .-- .. .- -.. .- --- -.. -... .. --- .-.

  • 3. Data: 2002-08-28 13:28:47
    Od: "Gacek" <G...@i...pl>

    "Sławomir Obrzeżgiewicz" <S...@u...gov.pl> wrote in message
    y.par.gov.pl...

    > wydaje mi sie ze to bez znaczenia...
    Pytam z ciekawosci - i tak zaplacilem :( Tzn. "od razu" z pominieciem
    potwierdzenia zaplaty ....

    > Jezeli ważnosć legitymacji określona jest poprzez podanie roku ważnosci
    czy
    > też daty do której jest ważne jest to tożsame.
    Otoz dlatego pytam. Jesli w tej ustawie (ktorej niestety nie moge znalezc
    lub przytoczyc z pamieci) jest napisane "data" to dla mnie powinno to byc
    31-12-2002r., jesli jest napisane "ze powienien byc okres waznosci" to czy
    wtedy nie jest tak ze mozna podac "na rok jakistam". Otoz nie jestem pewny
    czy w tej ustawie jest slowo "data", a jesli jest to co ono dokladnie
    oznacza.

    > Bo czy będzie zapis ważna na 2002rok czy ważna do 31-12-2002r. to na to
    samo
    > wychodzi.
    Dla mnie i dla Ciebie tak. A prawo jest prawem.
    Przy okazji - jesli masz legitymacje wazna do konca 2002 roku to zaden Zyd
    jej nie uzna - u nich ten rok juz byl, akademicki 2002 tez sie juz skonczyl.

    > W mojej legitymacji rowniez okreslono tylko rok na ktory jest ona ważna.
    > po spodem jest kilka rubryk na pieczęci na dalsze lata.
    > jest to chyba po to aby nie kusilo kogos przerabiac ręcznie daty ważności.
    Kwestia praktyczna to (1), prawo to podstawa.

[...]

    Pozdrawiam serdecznie - Gacek
    (odpowiadajac na priv usun cyfry z adresu)