  • 1. Data: 2004-04-26 16:23:05
    Temat: Travel Avenue - czy ktos o nich slyszal cos dobrego?
    Od: Janusz <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    Witam,

    rodzice wlasnie skusili sie na ich oferte i chcialem sie spytac czy
    ktokolwiek z nimi gdziekolwiek wyjechal?

    Janusz

  • 2. Data: 2004-04-26 18:58:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl> napisal w wiadomosci

    > rodzice wlasnie skusili sie na ich oferte i chcialem sie spytac czy
    > ktokolwiek z nimi gdziekolwiek wyjechal?

    I uwazasz, ze to problem prawny? No, przeczytalem Twój post z 18:24 i
    teraz wiem w czym problem. No ale skoro o 18:23 obwiesciles nam i swiatu
    nazwe tej firmy, to obawy o 18:24 wzbraniajace Ci tego sa cokolwiek
    dziwne.

    A do obydwu watków, to napisz, co w tej umowie wzbudza Twoje obawy, to
    bedziemy dyskutowac. Bo jak na razie, to jedynie wiemy, ze cos wzbudza.

  • 3. Data: 2004-04-27 04:44:28
    Od: Janusz <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    On Mon, 26 Apr 2004 20:58:55 +0200, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > teraz wiem w czym problem. No ale skoro o 18:23 obwiesciles nam i swiatu
    > nazwe tej firmy, to obawy o 18:24 wzbraniajace Ci tego sa cokolwiek

    To jest taki "chwyt marketingowy".
    Te posty nie sa ze soba powiazane... a jak ktos sam wyciagnie wnioski,
    to juz sa tylko jego domysly:) Ja nie mowie o jakie biuro mi chodzi.

    To moze dopisze troche detali do tamtego posta...

    Pozdrawiam,
    Janusz

    --
    Szukasz informacji? A moze e-Booka ?
    Przejrzyj oferte i zapisz sie, gratisowe pozycje dla uczestnikow.

  • 4. Data: 2004-05-09 22:27:20
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    Janusz <j...@a...net.pl.nospam.pl> skribis:

    >Witam,
    >
    >rodzice wlasnie skusili sie na ich oferte i chcialem sie spytac czy
    >ktokolwiek z nimi gdziekolwiek wyjechal?

    To ciekawe, poszukalem w google i widze dwa rodzaje wypowiedzi - jedni sa
    zadowoleni, inni wrecz przeciwnie. Byc moze jest 2 lub wiecej firm o
    takiej same nazwi i stad zamieszanie.

    --
    Pozdrawiam, Leh.
    Uprawiales seks poza cialem?