    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tp sa i prawa klienta
    Date: Wed, 29 Jan 2003 08:53:41 +0100

    Użytkownik januszek napisał:

    > I faktycznie nie za bardzo moga cokolwiek udowodnic - o ile
    > uzytkownicy sa swiadomi. Znam kilka przypadkow kiedy taki uzytkownik z
    > podzialu (bynajmniej nie wlasciciel sdi tylko taki user, ktory
    > korzystal z podzielenia) wydzwanial do TPSA, ze mu net zle chodzi.

    Hmm... tyle że regulamin SDI nie zabrania udostępniania łacza.
    Więc przykład taki sobie...

    A obserwując zmagania znajomych z neostradą to prognozuje że marudzenie
    "bo net źle chodzi" bedzie na porządku dziennym.

    Już nie mówiąc o tym że na neostradzie nie postawisz servera
    internetowego bo nie ma stałego IP.
    To jakbys miał telefon któremu po każdym odłożeniu słuchawki zmienia sie
    numer.
    Ty sie dodzwonisz, ale kto dodzwoni sie do Ciebie? Poczta? Server www?
    Zapomnij!

    > Inne problemy, jak to w zyciu, powstawaly kiedy podzialowcy nie za
    > bardzo chcieli placic, argumentujac, ze skoro net "mi zle chodzil" to
    > za co mam placic.

    Skoro byl problem z płaceniem przy SDI to przy neostradzie mozna
    pożegnac się z jakimkolwiek zwrotem kosztów przez współużytkowaników.
    Neostrada w wersji TPSA permanentnie źle chodzi.

    Maddy która nie pamieta kiedy ostatni raz net przez SDI źle chodził...
    a server ma pod nogami :-)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl