  • Data: 2020-03-15 14:36:48
    Temat: Re: Totemy rowerowe w Warszawie
    Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.03.2020 o 20:09, r...@o...pl pisze:

    > A już poważniej - pewnie to już gdzieś działa po za Polską (np. gdzie?)

    Mr.Google milczy, jakby pierwsze wdrożenie systemu Siemens Mobility

    > Pytanie, na ile algorytm jest "idiotoodporny", skąd to coś wie , że to ja mam
    > przyspieszyć, a nie ktoś przede mną jadący zdecydowanie wolniej, kto i tak nie
    > przyspieszy, albo odwrotnie. Albo co z pieszym który się zatoczył na DDR lub
    > pieskiem na smyczy... - pewnie to przewidzieli, ciekawe na ile efektywnie - bym
    > się nie dziwił, jeżeli to coś ma oprogramowanie w stylu "sztucznej
    > inteligencji", może nawet samouczącej się...

    najpierw był testowany 1 totem :

    https://www.transport-publiczny.pl/mobile/warszawa-p
    ierwszy-totem-rowerowy-juz-stoi-i-dziala-62368.html

    potem następne, po zdaniu egzaminu przez pierwszy totem

    > No i co na to PoRD i rozporządzenia o znakach - bo czy to coś nie usiłuje
    > sterować ruchem i robić jako "dynamiczny znak drogowy"? Nie można przecież
    > postawić sobie obok wjazdu na własną posesję tabliczki "jedź wolniej"
    > dotyczącej pojazdów na DDR, bo akurat mam problemy z wyjechaniem samochodem z
    > powodu rowerzystów rozpędzających się z górki? No chyba, że wolno ale w
    > porozumieniu z zarządcą drogi...

    wiele banerów reklamowych, w tym dynamicznie zmieniających się, jest
    wzdłuż drogi i jest to tendencja wzrastająca, może powodować
    rozproszenie uwagi, zamiast pomagać