    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 14 Mar 2020 12:09:21 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Totemy rowerowe w Warszawie
    From: r...@o...pl

    W dniu sobota, 14 marca 2020 17:04:42 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

    > Przed wdrożeniem systemu na szeroką skalę pracownicy
    > XXXXX XXXXXX oraz przedstawiciele Zarządu Dróg Miejskich
    > monitorowali urządzenie i kalibrowali je w taki sposób, by jak najlepiej
    > służyło rowerzystom.

    A już poważniej - pewnie to już gdzieś działa po za Polską (np. gdzie?)

    Pytanie, na ile algorytm jest "idiotoodporny", skąd to coś wie , że to ja mam
    przyspieszyć, a nie ktoś przede mną jadący zdecydowanie wolniej, kto i tak nie
    przyspieszy, albo odwrotnie. Albo co z pieszym który się zatoczył na DDR lub
    pieskiem na smyczy... - pewnie to przewidzieli, ciekawe na ile efektywnie - bym
    się nie dziwił, jeżeli to coś ma oprogramowanie w stylu "sztucznej
    inteligencji", może nawet samouczącej się...

    No i co na to PoRD i rozporządzenia o znakach - bo czy to coś nie usiłuje
    sterować ruchem i robić jako "dynamiczny znak drogowy"? Nie można przecież
    postawić sobie obok wjazdu na własną posesję tabliczki "jedź wolniej"
    dotyczącej pojazdów na DDR, bo akurat mam problemy z wyjechaniem samochodem z
    powodu rowerzystów rozpędzających się z górki? No chyba, że wolno ale w
    porozumieniu z zarządcą drogi...

    Pozdr-
    -Rowerex