  • From: "grzechutek" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: To jeszcze jedno pytanie...
    Date: Fri, 26 Apr 2002 09:13:27 +0200

    No witam...
    Wiem, że darowizne już dał....Bo trafiła do księgowej.
    Ta darowizna jest dawana od niego osobiści a nie od firmy...
    Mąż nie ma żadnego odrębnego majątku. Ja go mam...jako darowizny od
    rodziców...zapłacone, opodatkowane. Mąż przywłaszczył sobie wszystko...i
    teraz sam sobie rozdaje pieniądze na lewo i prawo.
    Zresztą jest niewierzącym - i ta darowizna jest lewa.
    Co w takim wypadku...
    Sprawa rozwodowa...nastepna ...będzie dopiero za kilka miesięcy.
    Wtedy mam ten temat poruszyć...czy może założyć oddzielną sprawę.

    Odnosnie zwrotu podatku - pytanie zadałam na pl.soc.prawo.podatki - tak jak
    radził Gwidon. (dzięki)

    Mąż się ze mnie nasmiewa...drwi...mówi, że mam mnie gdzieś...i jak cokolwiek
    chcę to mam iść na policję...
    To jest strasznie męczące i upokażające..żę ludzie nie potrafia sie godzić
    bez udziału osób trzecich. Ale cóż... musze sie dostosowac do jego sposobu
    działania.

    Karolka