  • 51. Data: 2022-01-30 22:17:36
    Temat: Re: Testy na covid w pracy [O "wyższości" szczepień na kowid nad szczepieniami na grypę]
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 30.01.2022 o 12:00, Shrek pisze:

    > Czyli nie przeciwdzałają zapadaniu na chorobę i transmisji wirusa.
    > Którego konkrertne słowa nie rozumiesz?

    Ale to nie jest żadne odkrycie i nie rozumiem co Ty widzisz w tym
    takiego niezwykłego?

    Żadna szczepionka nie chroni w 100% przed zarażeniem i przebyciem
    choroby i jest to wiedza znana od czasu, kiedy pojawiły się szczepienia.
    Szczepionki przede wszystkim mają za zadanie przyspieszyć reakcję układu
    immunologicznego, a tym samym zminimalizować ryzyko rozwinięcia się
    choroby, groźnych powikłań oraz śmierci. I tak samo twierdzono w
    przypadku covid.

    Ale idioci antyszczepionkowcy nakręcają się wzajemnie i wymyślają
    bzdury, że niby szczepionki miały być panaceum działającym w 100%.

  • 52. Data: 2022-01-30 22:23:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.01.2022 o 22:17, Uzytkownik pisze:

    > Ale to nie jest żadne odkrycie i nie rozumiem co Ty widzisz w tym
    > takiego niezwykłego?

    Bo przez dwieście lat działały:P

    > Żadna szczepionka nie chroni w 100% przed zarażeniem i przebyciem
    > choroby

    W stu procentach - nie. Nikt tych 100 procent nie wymaga. Problem w tym,
    że ta jest w tym zakresie homeopatyczna.

    > Szczepionki przede wszystkim mają za zadanie przyspieszyć reakcję układu
    > immunologicznego, a tym samym zminimalizować ryzyko rozwinięcia się
    > choroby,

    Tak. Właśnie do tego służą. A ta nie działa.

    > groźnych powikłań oraz śmierci. I tak samo twierdzono w
    > przypadku covid.

    Tak, tak. Pamiętam dobrze;) Ale wiesz, że łebarkajw jest jeszcze legalne
    i można sprawdzić "co szczepionka miała"?

    > Ale idioci antyszczepionkowcy nakręcają się wzajemnie i wymyślają
    > bzdury, że niby szczepionki miały być panaceum działającym w 100%.

    Jacy antyszczepionkowcy?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 53. Data: 2022-01-30 22:24:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.01.2022 o 22:06, Uzytkownik pisze:

    > Kto i kiedy twierdził, że szczepienia zapobiegają zachorowaniom i
    > transmisji wirusa?

    Horban, wikipedia, cdc, pfizer, ministerstwo...

    Następny do kolekcji, co nagle twierdzi, że szczepionki nigdy nie
    zapobiegały chorobom:) Skąd was biorą?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 54. Data: 2022-01-30 22:26:13
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 30.01.2022 o 12:01, t-1 pisze:

    > Skuteczne czy nieskuteczne kwestia osobnicza.
    > Mój brat po 3 szprycach właśnie choruje.
    > Spora, bystrzejsza część społeczeństwa, już wie,  iż zostali
    > zmanipulowani, ale niestety idą w zaparte, bo im wstyd się przyznać,
    > że zrobiono im sieczkę z mózgu.

    No widzisz, a ja po 2 zakażeniach covidem (pierwszy przeszedłem ciężko,
    a drugi już łagodnie) i pełnym zaszczepieniu, miałem później kilkukrotny
    kontakt z ludźmi chorującymi na covid i zero kolejnych problemów. Jak
    widać już się uodporniłem. Nie wiem do końca czy jest to zasługa
    przebycia choroby czy też zaszczepienia się. Faktem jest, że po 3
    miesiącach od przebycia covid pierwszym razem, zachorowałem drugi raz.
    tyle, że za drugim razem czułem się źle raptem 3 dni.

  • 55. Data: 2022-01-30 22:43:10
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 30.01.2022 o 12:13, _Master_ pisze:

    > Tego nie wiesz.

    Akurat to wiem, bo sam przeszedłem covid i to dość ciężko. Miesiąc
    wyjęty z życiorysu, a następnie prawie rok dochodziłem do siebie.

    Z mojej rodziny oraz bliskich znajomych zmarło kilka osób na covid, a te
    osoby, które ozdrowiały miały i mają wiele problemów zdrowotnych. Ogólne
    osłabienie, zawroty głowy, szumy uszne, brak węchu czy smaku, problemy z
    sercem, uszkodzone płuca i problemy z oddychaniem, mgła covidowa. Wielu
    z tych osób, problemy pozostały trwale.

    > O grypie wiemy więcej przez lata obserwacji.

    W swoim życiu przeszedłem też ciężką grypę, ale w porównaniu do covida,
    grypa to była popierdółka.

    Tak, wiem, że są ludzie, którym grypa zniszczyła serce lub też zmarli na
    grypę. Ale są to naprawdę bardzo rzadkie przypadki. Znam osobiście tylko
    jeden taki przypadek.

    > Obecne zgony to może być tylko ułomność ochrony zdrowia i debilne
    > LOKDAŁNY
    >
    > Dowiemy się po latach co jest groźniejsze.
    >
    > PS. Ciekawe byłoby porównanie identycznego badania testowego covida i
    > grypy.
    >
    > To byłby faktyczny wskaźnik czy więcej ludzi umiera na grypę czy covida.

    Ale takie statystyki już są i są jednoznaczne, że wskaźnik śmiertelności
    oraz powikłań po covid są wielokrotnie wyższe.

  • 56. Data: 2022-01-31 08:28:03
    Temat: Re: Testy na covid w pracy
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-stycznia-2022 o 12:24, Jacek Maciejewski pisze:

    > Tobie, bałwanie, nic już nie pomoże ale innym może da do myślenia:
    > http://www.archiwum.mz.gov.pl/zdrowie-i-profilaktyka
    /zdrowie-matki-i-dziecka/szczepienia/szczepienia-obo
    wiazkowe/

    Taki z Ciebie DEBIL (można tak pisać) że nie rozumiesz o jakich tu
    szczepieniach mówimy i na jaką chorobą.

    Dla ścisłości: Ja i moja rodzina jesteśmy zaszczepieni na wszystkie
    OBOWIĄZKOWE szczepienia.

  • 57. Data: 2022-01-31 08:32:22
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-stycznia-2022 o 13:01, Kviat pisze:
    > Uświadomcie sobie, że z tego, że szczepienia nie są obowiązkowe, nijak
    > nie wynika, że nie działają i nie trzeba się szczepić.

    Odpowiedz na pytanie dlaczego skoro szczepienia na cocid DZIAŁAJĄ i
    NALEŻY się szczepić to ONE NIE SĄ OBOWIĄZKOWE?

    I dlaczego ta faszystowska nagonka na tych co korzystają ze swojego
    prawa i nie robią nic z nim nie zgodnego?

    DLACZEGO TAK TRUDNO ODPOWIEDZIEĆ NA TO PYTANIE?

    szczepionkowym faszystowskim szczekaczom ;-)

  • 58. Data: 2022-01-31 08:34:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-stycznia-2022 o 12:32, Jacek Maciejewski pisze:
    > Wszytko to odciąża służbe zdrowia i zmniejsza koszty.

    Wesprzyj lewicę i niech w końcu wprowadzą obowiązek.

    A jak na razie dyskryminujesz normalnych białych praworządnych obywateli
    ze względu na jakieś procedury medyczne.

  • 59. Data: 2022-01-31 08:36:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-stycznia-2022 o 12:32, Jacek Maciejewski pisze:
    > Wszytko to odciąża służbe zdrowia i zmniejsza koszty.

    Jak emeryci żyją dłużej to odciąża piramidę narodową? ;-)

  • 60. Data: 2022-01-31 08:37:46
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-stycznia-2022 o 22:17, Uzytkownik pisze:
    > Ale idioci antyszczepionkowcy nakręcają się wzajemnie i wymyślają
    > bzdury, że niby szczepionki miały być panaceum działającym w 100%.

    Jak na razie wzmożeni są wyznawcy sekty szczepionkowej i prześcigają się
    w dyskryminowaniu praworządnych obywateli ;-)