  • Data: 2012-02-18 15:10:06
    Temat: Re: Termin wypowiedzenia umowy telekomunikacyjnej
    Od: cyklista <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.02.2012 15:19, Liwiusz pisze:

    > Daj linka do tej usługi na stronie TP.

    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/pakiety_uslug/fu
    npack_hd/
    na dole strony : dokumenty do pobrania

    BTW.
    Przy okazji proszę o wyjasnienie czy dobrze rozumiem:
    Zgodnie z art. 10 regulaminu promocji w przypadku wcześniejszego
    rozwiązania umowy trzeba zapłacić karę umowną w wysokości odpowiadającej
    mniej więcej wysokości sumy opłat abonamentowych pozostałych do końca
    okresu, na jaki umowa została zawarta???

    Inaczej mówiąc, obojętnie czy gość wypowie umowę wcześniej, czy też
    będzie ją realizował do końca, to i tak zapłaci tyle samo???

    Moim zdaniem logiczne byłoby, gdyby klient zapłacił za DOTYCHCZASOWY
    czas korzystania z usługi tak, jakby zawarł umowę na czas nieokreślony,
    czyli musiałby zwrócić różnicę między opłatą regularną, a opłatą ulgową,
    za dotychczasowy okres korzystania z usługi, ALE wygląda na to, że tak
    nie jest.