    From: "dywaner" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Termin usuniecia usterek a kodeks cywilny?
    Date: Fri, 4 Jul 2003 19:48:50 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@232-moc-7.acn.waw.pl

    Usterki zgłaszam w ramach gwarancji (chyba, bo mieszakanie kupiłem w marcu -
    a właściwie mam umowę przedstępną w postaci aktu notarialnego,
    bo sprzedaż jest na raty ze spłatą do końca roku, ale lokal już został mi
    wydany).

    Czy możma zgłaszać usterki po terminie gwaracji?

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

    http://www.gazeta.pl/usenet/