  • 1. Data: 2002-03-25 17:21:58
    Temat: ...::: Termin płatności :::...
    Od: "Kuba K." <k...@i...pl>

    Witam wszystkich,
    Mam pewien problem. Mianowicie chciałbym kupic towar od firmy z Chin, ale
    jestem w stanie zapłacić tylko część całkowitej sumy (ok 50 %), czy istnieje
    możłiwość zapłacenia pozostałej kwoty np. w 45 dni ? Nigdy nie byłem
    klientem tej firmy, ale chodzi mi o ciągłą współpracę. Jak ich do tego
    przekonać, jakie dokumenty są wymagane, czy jest na to jakiś sposób, bardzo
    zależy mi na czasie.
    PS. Całkowita kwota to ok 10 tyś USD
    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam ,
    Jakub

  • 2. Data: 2002-03-26 13:21:55
    Temat: Re: ...::: Termin płatności :::...
    Od: Tomasz Śląski <t...@p...pl>

    Użytkownik "Kuba K." <k...@i...pl> napisał:
> [...]
    > tego
    > przekonać, jakie dokumenty są wymagane, czy jest na to jakiś sposób,

    Mozliwość 1. - załatw sobie kredycik na brakującą sumę.
    Mozliwosć 2. - zapytaj partnera, czy zaakceptuje akredytywę, a Ty gadaj ze
    swoim bankiem co by Ci otworzyli takową - jeśli masz zabezpieczenie zbytu
    towaru i przedstawisz je w banku - nie powinno być kłopotu.

    --
    TOM BAFH NT/W2K/Linux/MAC/NetWare
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE