  • Data: 2002-03-11 10:07:28
    Temat: Teren prywatny i jego ochrona
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem wlascicielem wjazdu z glownej drogi na dzialke (dzialka jest rowniez
    moja)
    Wjazd ten sluzy jednoczesne jako parking dla klientow sklepu
    w budynku, ktorego jestem wlascicielem

    Mimo wywieszenia stosonej informacji "parkowanie dozwolone tylko dla
    klientow sklepu lub za zgoda wlasciciela"
    jeden taki łoś notorycznie tam sobie parkuje i pozostawia pojazd na kilka
    godzin

    Jak w takim wypadku powinna zareagowac policja lub straz miejska ?
    Czy przysluguje mi jakies prawo ochrony mojej wlasnosci ze strony
    powyzszych organow ?

    Tomasz Bednarz
    GG: 1230781; ICQ: 29732767
    http://tb.silesianet.pl