eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTen pan już nigdy okien wybijać nie będzie [sprawę bada/"bada" prokuratura/ziobrotura] › Re: Ten pan już nigdy okien wybijać nie będzie [sprawę bada/"bada" prokuratura/ziobrotura]
  • Data: 2021-08-08 22:54:01
    Temat: Re: Ten pan już nigdy okien wybijać nie będzie [sprawę bada/"bada" prokuratura/ziobrotura]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Nie wiem jak w niemczech, ale w stanach mimo że prokurator jest
    > urzędnikiem prezydenta, to jednak jak policjant zamordował człowieka
    > (a policja w stanach ma opinie bardziej brutalnej i bezkarnej) to
    > jednak poszedł siedzieć. U nas jak zamordowali człowieka w kiblu
    > policyjnym to prokurator nie dopatrzył się nawet nieumyślnego
    > spowodowania śmierci. Ot taka różnica.

    Zauważyłeś DWA procesy w sprawie pobicia Kinga przez policję?
    Ty piszesz o prokuratorach federalnych, zwykle się kończy na
    prokuratorach stanowych AFAIK.

    Za PiS tych od Stachowiaka "za coś" skazali, źle ale bywało gorzej.
    AFAIR Za PO przesłuchiwany wyrwał broń policjantowi w trakcie
    przesłuchania, się sam zastrzelił a sprawy nie było.

    --
    A. Filip