eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTelefon - odstąpienie od umowy › Re: Telefon - odstąpienie od umowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!news.uzoreto.com!fdc
    2.netnews.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc3.netnews.com!peer02.ams1!pe
    er.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.
    highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
    a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Telefon - odstąpienie od umowy
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <sce52b$1ptn$1@gioia.aioe.org>
    <r...@4...net>
    <60ec9dda$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <nF3HI.95204$Ob1.27086@fx13.ams1>
    Date: Tue, 13 Jul 2021 09:49:19 +0200
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 30
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.120.50
    X-Trace: 1626162560 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 544 83.30.120.50:51815
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2381
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:812361
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 12 Jul 2021 22:48:51 GMT, Marcin Debowski wrote:
    > On 2021-07-12, Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:
    >>> Najwyraźniej sprzedawca leci w kloca, więc trzeba ich jakoś pogonić. Ja bym
    >>> zaczął od sądu polubownego, bo tak jest szybciej i prościej. Sprzedawca
    >>> może się nań nie zgodzić, więc wtedy pozostaje sąd powszechny.
    >>
    >> Nie ryzykowałbym. O ile pamiętam, odbiór w sklepie stacjonarnym
    >> towaru kupionego przez internet NIE jest zakupem na odległość.
    >
    > Jest jak najbardziej. To prawo do odstąpienie od umowy wynika z tego, że
    > w momencie jej zawarcia konsument nie mógł zapoznać się z potencjalnie
    > istotnymi cechami towaru, co zwykle jest możliwe w sklepie fizycznym.

    Troche bym polemizowal. W zwyklym sklepie towar czesto w opakowaniu,
    demontracja jest mozliwa, albo i nie, fachowej obslugi czesto nie ma,
    instrukcja coraz dluzsza, a i tak po lebkach.

    A nawet taki MM (Miejska Macalnia). Telefony wystawione, pomacac
    mozna, czesto nawet naladowane ... ale np na ile glosna jest rozmowa
    to sie nie dowiesz. Albo czy latwo sie wlacza tryb glosnomowiacy ..

    > Czy dostawa jest kurierem, czy odbiór własny, to już jest pozamiatane,
    > bo umowa została zawarta w opisanych warunkach, więc macanie przy
    > kurierze czy w sklepie przy odbiorze tego nie zmieni.

    A jak odbior i platnosc w sklepie?
    Umowa zawarta na odleglosc, czy "przybita" w sklepie ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1