    Subject: Re: Taranował ludzi podczas szalonego rajdu w Sopocie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5d09c058$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <KxAOE.92393$TC6.57730@fx08.ams1>
    <5d0b2edb$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <weIOE.61356$201.26099@fx09.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Thu, 20 Jun 2019 11:37:26 +0200

    > Ale jak się nie da to się nie dach i nic się na to nie poradzi.

    A czemu miałoby się nie dać? Skoro poczytalny to za każde darcie ryja
    mandat za zakłócanie porządku. No a jeśli niepoczytalny, to leczenie.

    > Bo tak łatwiej i bezpiecznie, tylko co to zmienia?

    Nic nie zmienia, poza to, że ktoś pytał (JF?) jak podważyć opinie
    psychiatry - no to już wiesz. Takie opinie z samego założenia są nic nie
    warte.

    Czemu nie ten?

    Shrek