  • 1. Data: 2009-10-22 00:28:36
    Temat: Re: Taki tam wyroczek
    Od: Zmiana Nicka <z...@a...pl>

    Użytkownik Zbigniew Cofała napisał:

    > Masz. Masz też do pięciu latek w pierdlu w momencie próby posłużenia się
    > nim.

    W momencie jak mnie zlapią i skazą,

    > Dlatego, że ja wiem. Dowód osobisty jest dokumentem.

    A skan dowodu juz nie jest. Wszedz0e w banku, biorac kredyt, gdzie
    zostawiasz ksero, masz miec dowod do kazania, zeby pracownik stwierdzil
    ze to ksero z oryginalu. Podobnie z REGONem, nipem - zostawiasz ksero,
    ale dokument masz miec do okazania.

    > Jak chcesz
    > robić "psikusy" posługując się cudzym dokumentem to się możesz nieźle
    > zdziwić.

    Tak samo jak robiac falszywe alarmy bombowe. A jednak oszolomow nie brakuje.

    > Dlatego żądanie usunięcia danych wysłane na e-mail lub telefon nie
    > jest wiarygodne, ale poparcie tego skanem dowodu - jest.

    ROTFL :D:D:D:D

    > No i? NK nie dostała kary za założenie czyjegoś profilu.

    Ale dostala za "nieuwierzenie skanowi dowodu"////

    > Jasne. Ci co dzwonią z informacją o bombie w szkole, też myślą że są
    > sprytni, a wykrywa się takich gówniarzy prawie zawsze.

    PRawie robi roznice..........

  • 2. Data: 2009-10-22 09:20:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zmiana Nicka wrote:

> [...]
    > zostawiasz ksero, masz miec dowod do kazania, zeby pracownik
    > stwierdzil ze to ksero z oryginalu. Podobnie z REGONem, nipem - zostawiasz

    ale NK to nie bank i na żądanie kogoś kto twierdzi że mu założono fałszywe
    konto powinni przynajmniej zawiesić profili spróbować sie skomunikować z
    mailem podanym podczas zakładania. Normalna rozsądna procedura.

    zlewanei takiego zgłoszenia kończy sie tak jak sie skończyło wyrokiem,
    szkoda ze takim niskiem odszkodowaniem.

    dodam że jeśli bank ma wątpliwości co do tego co sie dzieje wokół konta
    klienta to też zawiesza jego obsługe i probuje ustalic co sie dzieje.

  • 3. Data: 2009-10-22 11:45:58
    Od: Zmiana Nicka <z...@a...pl>

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > ale NK to nie bank i na żądanie kogoś kto twierdzi że mu założono fałszywe
    > konto powinni przynajmniej zawiesić profili spróbować sie skomunikować z
    > mailem podanym podczas zakładania. Normalna rozsądna procedura.

    A moim zdaniem nie powinni zawieszac, tylko sie skomunikowac.

    > zlewanei takiego zgłoszenia kończy sie tak jak sie skończyło wyrokiem,

    wiesz, roznie to bywa. czasem pojawia sie pyskacz - to sie go zlewa...
    pech czasem chce, ze pyskacz ma racje, i pech ze sie go zlalo. Ale
    pyskaczy na swiecie jest cale mnostwo i ja tez ich zlewam przewaznie...

    > szkoda ze takim niskiem odszkodowaniem.

    Szkoda,z e wogole z jakims odszkodowaniem.

    Powod powinien jako winnego wskazac tego, kto mu zrobil psikusa, a nie nk.

    > dodam że jeśli bank ma wątpliwości co do tego co sie dzieje wokół konta
    > klienta to też zawiesza jego obsługe i probuje ustalic co sie dzieje.

    Ale tu byly jakies watpliwosci? Jeden z milionow polakow zalozyl konto
    na NK, inny z milionow pyszczyl, ze to nei jego. A moze jego, tylko
    glupio mu przyznac, co popisal tam i powklejal po imprezie przy flaszce.
    Wtedy sie wszyscy dobrze bawili, ale 3 dni po otrezwieniu nikt nkie
    pamietal hasla ani maila jaki podali, a na profilu gole cipy....

    Dlaczego NK czy bank mialoby to interesowac, co ktos robi przy
    ograniczonej swiadomosci...