    From: Zmiana Nicka <z...@a...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Taki tam wyroczek
    Date: Thu, 22 Oct 2009 13:45:58 +0200

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > ale NK to nie bank i na żądanie kogoś kto twierdzi że mu założono fałszywe
    > konto powinni przynajmniej zawiesić profili spróbować sie skomunikować z
    > mailem podanym podczas zakładania. Normalna rozsądna procedura.

    A moim zdaniem nie powinni zawieszac, tylko sie skomunikowac.

    > zlewanei takiego zgłoszenia kończy sie tak jak sie skończyło wyrokiem,

    wiesz, roznie to bywa. czasem pojawia sie pyskacz - to sie go zlewa...
    pech czasem chce, ze pyskacz ma racje, i pech ze sie go zlalo. Ale
    pyskaczy na swiecie jest cale mnostwo i ja tez ich zlewam przewaznie...

    > szkoda ze takim niskiem odszkodowaniem.

    Szkoda,z e wogole z jakims odszkodowaniem.

    Powod powinien jako winnego wskazac tego, kto mu zrobil psikusa, a nie nk.

    > dodam że jeśli bank ma wątpliwości co do tego co sie dzieje wokół konta
    > klienta to też zawiesza jego obsługe i probuje ustalic co sie dzieje.

    Ale tu byly jakies watpliwosci? Jeden z milionow polakow zalozyl konto
    na NK, inny z milionow pyszczyl, ze to nei jego. A moze jego, tylko
    glupio mu przyznac, co popisal tam i powklejal po imprezie przy flaszce.
    Wtedy sie wszyscy dobrze bawili, ale 3 dni po otrezwieniu nikt nkie
    pamietal hasla ani maila jaki podali, a na profilu gole cipy....

    Dlaczego NK czy bank mialoby to interesowac, co ktos robi przy
    ograniczonej swiadomosci...