    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Taki tam wyroczek
    Date: Thu, 22 Oct 2009 11:20:13 +0200

    Zmiana Nicka wrote:

    > W momencie jak mnie zlapią i skazą,

    > A skan dowodu juz nie jest. Wszedz0e w banku, biorac kredyt, gdzie
    > zostawiasz ksero, masz miec dowod do kazania, zeby pracownik
    > stwierdzil ze to ksero z oryginalu. Podobnie z REGONem, nipem - zostawiasz
    > ksero,
    > ale dokument masz miec do okazania.

    ale NK to nie bank i na żądanie kogoś kto twierdzi że mu założono fałszywe
    konto powinni przynajmniej zawiesić profili spróbować sie skomunikować z
    mailem podanym podczas zakładania. Normalna rozsądna procedura.

    zlewanei takiego zgłoszenia kończy sie tak jak sie skończyło wyrokiem,
    szkoda ze takim niskiem odszkodowaniem.

    dodam że jeśli bank ma wątpliwości co do tego co sie dzieje wokół konta
    klienta to też zawiesza jego obsługe i probuje ustalic co sie dzieje.