  • Data: 2023-11-06 20:25:27
    Temat: Re: Tak jeszcze o policji w mediach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.11.2023 o 20:09, J.F pisze:

    > Bo sie nie dał złapać?

    E tam - był tylko go nie łapali:P

    > Tzn mieli go bez kłopotu, ale widac spoleczenstwo bardziej nie lubi,
    > jak sie niewinnych aresztuje :-)
    >
    > A propos - jak to tam z Giertychem było?
    > Tak go mieli ochotę aresztować i co?

    I potem był mem, że w czasie aresztowani kurtka zginęła:P

    > A konkretne daty znasz?
    > Kto zapytał, kiedy zapytał, kiedy odpowiedziano, co odpowiedziano?

    Znałem i dość dokładnie to opisałem. Dzwonili następnego dnia do
    konktetnych osób z policji i pytali o udział BMW.

    > Na razie to miesiąc minął, a ZEA cos go nie wydaje ...

    No właśnie - a o typka z lasu prosic nie muszą bo go od razu w dyby i do
    lochu z transmisją na tłiterze. Dziwne...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!