    Subject: Re: Tajny proces w Australii
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: u2 <u...@o...pl>
    Date: Wed, 10 Apr 2019 19:46:17 +0200

    W dniu 10.04.2019 o 19:27, J.F. pisze:
    > Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup
    pl...
    l-jest-niewinny-i-stal-sie-kozlem-ofiarnym

    > proces moze i tajny, ale argumenty ocenili niezalezni przysiegli.

    w dalszej części artykułu pisze o tym, że przysięgli nie mieli szansy
    zapoznać się z linią obrony kardynała:)

    > No, ale jesli ten drugi proces byl tak samo udany jak drugi proces
    > pierwszego ksiedza ... to moze mozna kwestionowac i to uniewinnienie ? :-)

    implikacja jest zawsze prawdziwa jeśli poprzednik jest fałszywy:)

    następnik może być fałszywy lub prawdziwy:)

    > korupcja wsrod ksiezy ? No w sumie - od zawsze byla :-)

    co łaska, Bóg zapłać, na to przynajmniej ja się godzę, bo istnienie Boga
    to tak jak wygrać los na loterii (ale wygrani na loterii mają zwykle
    niezbyt ciekawe życie, bo loteria wywraca ich życie do góry nogami)

    > I np kaze ssac ch* przylapanym na podkradaniu mszalnego wina ? :-)

    zauważ czasowy interwał, Policja w Australii zaczęła węszyć w 2013,
    kiedy kardynał podejrzany był o czyn z ubiegłego wieku.

    > ale do Australii daleko ...

    znajomy tam był, ale wrócił, zrobił karierę w Bolanda, w Australii nie
    miał na to żadnych szans:)

    > Trzecia instancja ?
    >
    > J.

    oby, bo nawet sceptycy wobec Kościoła wskazują na dmuchane dowody:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"