  • Data: 2004-09-22 16:22:10
    Temat: Re: Tajne zarzadzenia ZUS
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JM" <j...@k...com.pl> napisał w wiadomości
    news:ciq5tj$7ks$1@druid.ceti.pl...
    > Były zakład pracy w odpowiedzi na prośbę o wystawienie druku Rp-7
    odmówił
    > powołując sie miedzy innymi na Dz.U.Nr41,,poz.216 o braku dokumentacji
    > płacowej oraz na wewnętrzne tajne zarządzenie ZUS
    > Nr SEU 70-2009/99.
    > Cz ktoś z szanownych grupowiczów mógłby mnie zapoznać z treścią tego
    > zarządzenia.
    > Z gory dziekuję i pozdrawiam. J.M.

    pisma zus są do użytku wewnętrznego tylko w zus
    nikt z zakładu pracy nie ma prawa powyływać się na treść pisma zus
    zresztą nawet sam zus nie może powoływać się na jakieś tam pismo gdy
    decyduje o czymś
    w Polsce dzięki bogu mamy ustawy

    na marginesie
    jeśli zakład pracy wystawi ci rp-7 zus może cię cmoknąć
    nawet jeśli zus nie weźmie go pod uwagę
    odwołaj się w sądzie wygrasz na pewno