  • Data: 2018-10-04 20:36:00
    Temat: Re: Tajemnica adwokacka
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.10.2018 o 13:48, J.F. pisze:

    > Za rzetelnosc TV to zlamanego grosza bym nie dal - trzeba by projekt
    > ustawy przeczytac, lub projekt projektu.

    Nie wiem o jaką telewizję chodzi, ale o ile nie jest to pisdaTV czy
    jakaś inna republika to zapewne jest bardziej wiarygodna niż deklaracja
    polityka pisu, że on nie chce przemycić w nowym prawie czy "reformie"
    jakiegoś kurewstwa, które oczywiście zamierza popełnić.

    Zresztą - Robert twierdzi, że to są pojedyncze sprawy na jedno
    dziesięciolecie, a pisdy twierdzą, że chca poprawić szybkość i
    skuteczność postępowań. Jakby miało zostać po staremu to nic to nie
    zmienia. A jak pisdy chcą poprawiać działanie sądów czy prokuratury to z
    definicji możesz założyć, że chcą umożliwić kurewstwo dla swoich
    politycznych celów.

    Shrek