eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTVN ujawnia najważniejszy obecnie problem prawny RP3: Osoba jakiej płci powinna dokonywać kontroli osobistej osoby transseksualnej? › Re: TVN ujawnia najważniejszy obecnie problem prawny RP3: Osoba jakiej płci powinna dokonywać kontroli osobistej osoby transseksualnej?
  • Data: 2020-08-18 08:37:49
    Temat: Re: TVN ujawnia najważniejszy obecnie problem prawny RP3: Osoba jakiej płci powinna dokonywać kontroli osobistej osoby transseksualnej?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 18 Aug 2020 05:41:53 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Jeśli homoseksualnych pedofilii byłoby 40% to dalej równie ochoczo
    > będziesz za adopcją dla par homoseksualnych?

    Nie czyni to wielkiej różnicy. Praktycznie, szansa spotkać pedofila jast
    taka sama wśród homo co hetero. Na szczęście, pedofilstwo nie jest
    częste. Oczywiście, gdy w grę wchodzi adopcja, szczególną uwagę należy
    poświęcić na jego wykrycie u potencjalnego opiekuna. Jest natomiast
    całkiem nieistotna jego orientacja homo/hetero (a nawet, jest lekkie
    wskazanie na homo).
    Co do mnie, to gdybym miał umrzeć gdym miał małe dzieci i miał wybrać
    czy je ma wychować rodzina katolicka czy para gejów, bez wahania bym
    wybrał tą drugą opcję. Dzieci dorosnąwszy miałyby znacznie lepiej w
    głowach poukładane. Większość gejów płci obojga ma sceptyczny stosunek
    do religi i znacznie bardziej tolerancyjny stosunek do zarówno ludzi jak
    ich poglądów.
    --
    Jacek
    -I hate haters-