eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTVN ujawnia najważniejszy obecnie problem prawny RP3: Osoba jakiej płci powinna dokonywać kontroli osobistej osoby transseksualnej? › Re: TVN ujawnia najważniejszy obecnie problem prawny RP3: Osoba jakiej płci powinna dokonywać kontroli osobistej osoby transseksualnej?
  • Data: 2020-08-09 19:56:48
    Temat: Re: TVN ujawnia najważniejszy obecnie problem prawny RP3: Osoba jakiej płci powinna dokonywać kontroli osobistej osoby transseksualnej?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.08.2020 o 17:22, Animka pisze:
    > Tylko w jakim celu robili kontrole osobiste. Czy to lotnisko lub granica
    > Polski i sprawdzali jakis przemytników? Chcieli się po prostu pobawić
    > widokiem rozebranych osób. Za te kontrole osobiste powinni ponieść
    > surowe kary.

    Dokonanie sprawdzenia nakazuje rozporządzenie. Chodzi o to, żeby mieć
    pewność, czy zatrzymany nie ma niebezpiecznych rzeczy w sobie.

    > Pewna posłanka akurat tamtędy przechodziła i niechcący podsłuchala
    > rozkaz, że maja łapać dla statystyki (czy jakoś tak). Przy okazji
    > doznała przez policjantów obrażeń ciała. Myślę, że jako posłanka nie
    > popuści tym bandytom.

    Tych obrażeń doznała, jak podsłuchiwała? :-)
    A poważnie to Posłanka powinna się zająć ewentualną zmianą prawa w
    Sejmie, a nie wtrącać w działania policyjne - takie jest moje zdanie.
    Nie jest zadaniem Posła osobista walka wręcz, bo daje tym do
    zrozumienia, ze nie wie, jakie są zadania posła.

    > Poza tym jakim prawem chorzy na genetykę, czy pederaści wyłażą na ulice
    > i robią bandyckie zgromadzenia. Dawniej normalnie żyli i pracowali wśród
    > ludzi, nikogo nie interesowało co on/ona jest, nikt ich nie zaczepiał
    > ani nie bił, mieli takie samo życie jak inni.

    I tu dochodzimy do sedna. Nie mam nic przeciwko kolorowym, tylko nie
    bardzo rozumie, czemu oni się upierają, by udowadniać, że ktoś ma coś do
    nich. Niech sobie żyją własnym życiem, tylko nie próbują mnie przekonać,
    ze ja mam tak żyć.

    --
    Robert Tomasik