eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTVN ujawnia najważniejszy obecnie problem prawny RP3: Osoba jakiej płci powinna dokonywać kontroli osobistej osoby transseksualnej? › Re: TVN ujawnia najważniejszy obecnie problem prawny RP3: Osoba jakiej płci powinna dokonywać kontroli osobistej osoby transseksualnej?
  • Data: 2020-08-09 17:22:35
    Temat: Re: TVN ujawnia najważniejszy obecnie problem prawny RP3: Osoba jakiej płci powinna dokonywać kontroli osobistej osoby transseksualnej?
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-08-09 o 08:26, Andrzej Kłos pisze:
> [...]
    zawie-rpo-przedstawiciele-krajowego-mechanizmu-prewe
    ncji-tortur-rozmawiali-z-zatrzymanymi-4660427

    > Proste rozwiązanie: oprócz księdza na każdej komendzie powinna być
    > zatrudniona jako funkcjonariusz Policji osoba transpłciowa. Oczywiście z
    > odpowiednim papierkiem, żeby osoba poddana kontroli osobistej nie miała
    > żadnych wątpliwości kto ją osobiście kontroluje.

    Tak, oczywiście.
    Tylko w jakim celu robili kontrole osobiste. Czy to lotnisko lub granica
    Polski i sprawdzali jakis przemytników? Chcieli się po prostu pobawić
    widokiem rozebranych osób. Za te kontrole osobiste powinni ponieść
    surowe kary.
    Pewna posłanka akurat tamtędy przechodziła i niechcący podsłuchala
    rozkaz, że maja łapać dla statystyki (czy jakoś tak). Przy okazji
    doznała przez policjantów obrażeń ciała. Myślę, że jako posłanka nie
    popuści tym bandytom.
    Poza tym jakim prawem chorzy na genetykę, czy pederaści wyłażą na ulice
    i robią bandyckie zgromadzenia. Dawniej normalnie żyli i pracowali wśród
    ludzi, nikogo nie interesowało co on/ona jest, nikt ich nie zaczepiał
    ani nie bił, mieli takie samo życie jak inni.
    Teraz stali się dewiantami i to publicznymi, bez żadnego wstydu. O tym,
    że istnieją lekarze zupełnie nie myślą. Chcą swojego państwa to niech
    wyjadą na wyspe Lesbos czy inną i tam zaprowadzaja sobie rządy.
    Zabrali dzieciom kolorowe skarpetki, szaliki, zabawki, zabrali ludziom
    tęczę na niebie.
    Raz założyłam szaliczek w kolorowe paseczki. Jechałam autobusem,
    siedziałam, to w pewnym momencie usiadł mi na kolanach jakiś młody
    debil. Nie moglam go zwalić, dopiero paru silnych chłopaków wzięło go za
    kark i wyrzucili go z autobusu.
    Szaliczek w kolorowe paseczki oczywiście wyrzuciłam.

    --
    animka