  • 11. Data: 2005-06-10 15:29:09
    Temat: Re: TV polsat i akcja o jednego mniej
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 6/10/2005 2:18 PM, Przemek R... wrote :
    > mnie zastanawia jeszcze na jakiej podstawie ten areszt zastosowano, to jest
    > srodek zapobiegawczy,
    > uzywany w "ekstremalnych sytuacjach" (podejrzenie matactwa, ucieczki itp),
    > sa jeszcze inne do wyboru.
    > Tutaj sprzet zostal zarewkirowany, wszystko zostalo zabezpieczone, a chlopak
    > (bo to mlody chlopak) nie jest jakims zbrodniarzem,
    > nie jest poszukiwany itp ... czym taka prokurator
    > sie kieruje? TV ?

    Kieruje się sąd :-). Sąd stosuje tymczasowe aresztowanie. I zapewne na
    podstawie przepisu art. 258 § 2 kpk -- "może być uzasadniona grożącą
    oskarżonemu surową karą" przy czym ta surowa kara to powyżej 8 lat
    pozbawienia wolności. Za stosunek z małoletnim poniżej 15 lat grozi do
    10 lat. Ustawodawca wychodzi z założenia, że każdy komu grozi tak surowa
    kara będzie chciał uciekać.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)

  • 12. Data: 2005-06-10 15:33:25
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wiadomości news:d8c8lm$j0n$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:d8c0dp$qqp$1@inews.gazeta.pl...

    > IMHO modą. Teraz pedofilia, molestowanie, mobbing itp. są 'trendy'. Inne,
    > bardziej groźne przestępstwa nie są tak gorliwie ścigane bo są stare i
    > oklepane. A pedofilia to modna nowinka, to się nosi w tym sezonie :|

    mam nadzieje ze tacy "prokuratorzy" beda wkrotce rozliczeni z takich
    decyczzji.

    bo to nie jakis dzeciak padl ofiara pedofila a mlody chlopak doroslych osob.

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 13. Data: 2005-06-10 16:16:52
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Kieruje się sąd :-).

    ale do sadu ktos co nieco wysyla :-)

> [...]
    > oskarżonemu surową karą" przy czym ta surowa kara to powyżej 8 lat
    > pozbawienia wolności. Za stosunek z małoletnim poniżej 15 lat grozi do 10

    przeciez tu nie ma uzasadnionej grozacej surowej kary. Zeby dostac powyzej
    8 lat to musialby byc naprawde hardcore.
    Morderca moze tyle dostac. Ja bym na jego miejscu powalczyl o swoja godnosc.

    P.

  • 14. Data: 2005-06-10 21:26:29
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 10/06/2005 18:16, Przemek R... wrote :

> [...]
    > 8 lat to musialby byc naprawde hardcore.
    > Morderca moze tyle dostac. Ja bym na jego miejscu powalczyl o swoja godnosc.

    Przepis nie mówi o tym ile dostanie ale ile może teoretycznie dostać.
    Poza tym, nie wiemy czy faceta nie wypuszczą z aresztu po 2-3 tygodniach
    jak już swoje prokuratura i policja zrobią. Nie jest tak, że jak już
    zamykają to już zawsze do procesu.
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    To kill a man in a paroxysm of passion is understandable, but to have