  • Data: 2003-08-18 13:56:57
    Temat: Re: TPSA i podwyżki.
    Od: "Sławek" <s...@N...firmowki.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No i stalo sie! 17 sie 2003 roku "Telesfor Baudot"
    <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl> zebral sie w sobie i
    napisał na grupę pl.misc.telefonia.isdn:

    > O zaprzestaniu świadczenia usług stanowi min. ustawa PRAWO
    > Telekomunikacyjne. Ale to nieistyotne. TP zaprzestała juz
    > świadczenia wielu innych usług np. teleksu.
    >
    > Zaprzestaje i koniec. Nikt nie jest w stanie zmusic
    > kogokoliwek aby bezterminowo świadczył jakieś usługi,
    > produkować Trabanty i Syrenki, itp.

    Chyba nie do końca tak.
    Ze mną niecałe 2 miesiące temu zawarli umowę terminową (na 3 lata) na usługę, której
    świadczenia mają zamiar zaprzestać. Nie chciałbym się bawić w zgadywanie, ale
    istnieje bardzo
    duże prawdopodobieństwo, że w ostatnich dniach maja trwały już prace nad nową ofertą.

    Takich zmian nie wprowadza się chyba z dnia na dzień.
    Przyjmując więc takie założenie, można chyba powiedzieć, że TP działała w złej
    wierze, celowo
    namawiając mnie na rezygnację z dotychczasowego, konkurejcyjnego, operatora, oferując

    korzystną cenowo usługę, którą mieli zamiar zlikwidować, a w jej miejsce zaoferować
    usługę
    znacznie mniej korzystną dla mnie, jako klienta.
    Skoro to TP, a nie ja, domagała się zawarcia umowy na okres 3 lat to chyba mam prawo
    wymagać,
    aby się z niej wywiązała - czyli przez 3 lata oferowała mi usługę Octopus S?

    --
    TANIE KARTY PLASTIKOWE www.firmowki.pl