  • Data: 2003-08-19 15:26:58
    Temat: Re: TPSA i podwyżki.
    Od: TheZas <thezas@poczta_AntySpam_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć Tomek !

    Dnia Wtorek, 19-Sie-2003 o godz. 13:08:37
    Tomek Kruk <t...@s...rubikon.pl>
    Napisał na temat #'Re: TPSA i podwyżki.'#

    > przy takim podejsciu do uzytkownikow wcale sie nie dziwie ze sie
    > napompowal

    Ja przynajmniej jestem w miarę dobrej sytuacji, cała instalacja Octopus ISDN
    kosztowała mnie ok. 400 zł ale z Fritz PCI Card i Eurit 133 Pro.
    A ta promocyjna umowa wygasa 4 mies. po wejściu nowych planów.
    I powrót do analoga :(

    --
    Hej !
    TheZas