eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTPSA i ogolnie o podpisywaniu umowy pytan dwa [lekko dlugie] › Re: TPSA i ogolnie o podpisywaniu umowy pytan dwa [lekko dlugie]
  • Data: 2003-12-30 00:47:56
    Temat: Re: TPSA i ogolnie o podpisywaniu umowy pytan dwa [lekko dlugie]
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BartekB" <nie.mam.adresu. na@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:bsqf6f$g90$1@kujawiak.man.lodz.pl...

    > Zmienilem go telefonicznie, widac wniosek nie jest konieczny :) Ale o
    > standardach rowniez trzeba, a przynamniej wypada poinformowac, prawda?
    > Ja sie nieraz spotkalem z sytuacja "na koszt firmy" gdy pracownik nie
    > poinformowal mnie o mozliwosci wyboru wariantu uslugi. Ale taka sytuacja
    > TPSA to chyba jednak marzenie... :( Jak czlowiek sam o siebie nie zadba,
    > to na niektore firmy nie ma co liczyc :(

    Jestem również zdania, że powinni Cię poinformować. Ale to już kwestia
    obsługującego Cię człowieka, który jest omylny. Być może teraz nie
    potrzeba już tych blankietów z uwagi na tą ich błękitną linie. Ja
    załatwiałem coś podobnego, jak jeszcze były Biura Obsługi Klienta. Tam
    trzeba było napisać wniosek.