    From: Stachna <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TP chce wpuścić kable w grunt - umowa
    Date: Thu, 15 Oct 2009 05:17:34 -0700 (PDT)

    On 13 Paź, 22:51, wombi <w...@o...eu> wrote:
    > Na pewnej wsi TP chce zlikwidować słupy telefoniczne a kable wpuścić w
    > ziemię. Z właścicielami działek (w większości rolnych) chcą podpisać
    > umowę o treści, którą wklejam poniżej.
    > Pytanie do osób mających jakiekolwiek pojęcie w tej tematyce: Czy
    > poniższa umowa zawiera jakieś pułapki dla właściciela (oprócz
    > "nieodpłatności)? Jak dla mnie absolutnie nie do przyjęcia jest §6, bo
    > jak można zrzekać się roszczenia, które jeszcze nie powstało?
    >
    > §1
    > Właściciel zezwala TP S.A. na nieodpłatne instalowanie na terenie wyżej
> [...]

    poza wjazdami jeżeli nastąpią zmiany - co to są obiekty ochronne i
    tabliczki
    później postawią studzienkę zabiorą 4m2 a do studzienki dowalą obiekt
    ochronny w formie płotu
    3x3 m

    nie podpisywać chyba że straty przez niezależnego rzeczoznawcę - każda
    modyfikacja odrębnej umowy i aneksu,

    ew. niezamierzone uszkodzenia naprawiane na koszt dzierżawcy czyli jak
    przejedziesz za głeboko pługiem to niech się martwi TPSA.