eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTP SA nie chce moich pieniędzy › Re: TP SA nie chce moich pieniędzy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.t
    pi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Andrzej" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TP SA nie chce moich pieniędzy
    Date: Sat, 28 Feb 2004 13:28:37 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <c1q1hu$4q1$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <c1pujr$b5n$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: js110.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1077971330 4929 83.26.2.110 (28 Feb 2004 12:28:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 28 Feb 2004 12:28:50 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:197192
    [ ukryj nagłówki ]

    1.Każda linia w TPSA jest billingowana. Realizuje to centrala tworząc
    rekordy billingowe.
    2.Nie zawsze rekordy billingowe są poprawnie kojarzone z właściwym abonentem
    w systemie "serat" (on na podstawie danych z central, kojarzy ze właściwym
    identyfikatorem abonenta.
    3. Nie tak dawno powstała specjalna grupa do spraw billingu nierozliczonego,
    która stara się ręcznie skojarzyć dane z central z danymi abonentów.
    4. Ogólnie jest bałagan i burdel w tej firmie, ale zapewne kiedyś ktoś to
    skojarzy (nie sądze że w tej dekadzie, ale napewno do tego dojdzie.
    5. Istnieje jeszcze jedna możliwość (choć najmniej prawdopodobna, iż
    pracownik, który kreował na centrali Twój numer, wyłączył billing już na
    samej centrali) ale to jest wątpliwe.
    6. Wszelkie dane operatorów na centralach są rejestrowane, każde naciśnięcie
    klawisza w konsoli sterującej(tak na wszelki wypadek).
    7. W TPSA jest gorzej niż nawet w ZUS-sie.

    pozdrawiam
    Użytkownik <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c1pujr$b5n$1@inews.gazeta.pl...
    > W listopadzie ubiegłego roku podpisałem umowę na telefon. TP podłączyła
    > linię i od tego czasu nie dostałem żadnych rachunków. Kilkanaście razy
    >www.gazeta.pl/usenet/


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1