  • Data: 2004-02-28 12:04:31
    Temat: Re: TP SA nie chce moich pieniędzy
    Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 28 Feb 2004 11:38:35 +0000 (UTC)
    " " <m...@W...gazeta.pl> naskrobał(a):

    > rejestrowane czy jakoś tak. Niby fajnie, ale boję się, że w końcu
    > obliczą mi jakiś ryczałt, pomnożą przez jakiś współczynnik i będę
    > musiał płacić jakieś grube tysiące złotych.

    to moze jeszcze da sie wyjasnic, problemem bedzie pewnie tez to
    ze na pewno ta linie wylacza a potem bedziesz chodzil 10x miesiecznie
    aby to zalatwic przez 3 miesiace (z zycia wziete)

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq