    From: Herbi <x...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TP S.A. - ogrodzona skrzynka - negatywny wywiad techniczny
    Date: Thu, 7 Oct 2004 10:09:04 +0200

    Dnia 6 paź o godzinie 20:34, na pl.soc.prawo, Czarek Gorzeński
    napisał(a):

    > Ciekawi mnie dlaczego wszyscy (vide Herbi, VERTRET i autorka powyższego)
    > tak lubią przypieprzać się do telekomunikacji,

    Tu nie chodzi o samą TP S.A. i przypiepszanie się do niej

    > nie mając bladego pojęcia o sprawie i nie wnosząc nic sensownego do dyskusji.

    No to ciekawe kto ma o tej sprawie pojęcie? Ty jako ten który chce by mu
    założono linie abonencką?

    > Nie uznałem za ważne i nie pisałem o tym w pierwszym postingu, ale dodam, że kiedy
    TP S.A.
    > stawiała swoją skrzynkę, to teren był nie tylko nieogrodzony, ale też
    > miał innego właściciela.

    Wiesz co to jest _pozwolenie na budowę_ ?
    Wiesz jaka jest procedura związana z jego uzyskaniem?
    WZUD - tam też szasiadają przedstawiciele m.in. TP S.A., gazociągów,
    energetyki itp itd.
    By uzyskać pozwolenie na budowę - należy też uzyskać zgody właścicieli na
    np. przejście przez ich grunty, tereny.
    Gdyby Tp S.A. zachowała procedury i posiadała w swoich archiwach podpisana
    zgode na wejście w teren poprzedniego właściciela - obecny by musiał je
    /CHYBA!!/ respektować, o ile w Umowie sprzedaży tej nieruchomości nie
    postanowiono inaczej.

    > I teraz szanowni odpowiedzcie, jak TP S.A.
    > miała dogadać się z aktualnym właścicielem przed postawieniem skrzynki,
    > skoro kiedy stawiała skrzynkę właścicielem był kto inny i z nim zapewne
    > TP S.A. się dogadała, bo problemów (fakt, że płotu też) nie było.

    A po co Ci płot ????
    Są KW i rejestry gruntów - chłopie - cos Ty się z choineczki urwał??

    > Aktualny właściciel, ten który robi problemy i który ostatnio kupił
    > działkę, kupił ją już ze stojącą skrynką TP S.A. Całkiem możliwe nawet,
    > że wcześniej TP S.A. nie wiedziała o sprawie, bo o ile mi wiadomo, nie
    > mają obowiązku monitorowania swoich skrzynek, i chyba nie muszą ich
    > codziennie odwiedzać sprawdzając istnienie bądź brak płotu.

    Ale uczepiłeś się tego płotu.

    Ja miałem podobna sytuacje ale z telewizją kablową.
    Umiejscowili na terenie mojej nieruchomości urządzenia, postanowiłem
    wykorzystać ten fakt aby im niejako 'dzierżawić' a część nieruchomości.
    Sporządziłęm szablon umowy i ... na spotkaniu z predstawicielem tej TVK
    przedstawiłem mu ją.
    Po kilkunastu telefonach i wysłanych pismach z mojej strony - zagrzoiłęm
    ostatrecznie pisemnie zdemontowaniem ich skrzynek. odbioru mogliby dokonać
    ich pracownicy z pisemnym upoważnieniem.
    W ciągu kilku dni - przyjechali z podpisaną umową w zębach i spełnili
    warunki z niej wynikające.

    Jaki z tego morał:
    - własność prywatna jest świętością i każdy ma ja szanować i respektować
    zdanie właściciela.

    --
    Herbi
    07-10-2004 10:09:02